"זה מופרע": פאני בוזגלו מגיבה להסכם מעורר המחלוקת של אוהד בוזגלו

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו
אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו | אוהד קב

אחרי שמאמן הכדורגל והשורד לשעבר חשף כי מותר לו להתנהל כרווק בימים מסוימים בשבוע, כעת הגיע תורה של גרושתו, שערכה עמו שיחה נוקבת מול בנם בן ה-15

(גודל טקסט)

לפני יותר משבוע סיפרנו לכם על הסכם הסודיות של מאמן הכדורגל השורד לשעבר, אוהד בוזגלו. הכל התחיל אחרי הפרסומים על ההסכם בין ניימאר לברונה ביאנקרדי בת הזוג שלו, בו נכתב שהוא רשאי להיות עם נשים אחרות – בתנאי שהוא ישתמש באמצעי מניעה, ישמור על דיסקרטיות ולא יתנשק איתן. האח הבכור למשפחת בוזגלו סיפר למדור על הסכם הזוגיות שלו ושל בת הזוג שלו בשנה האחרונה מריה, בו ישנם ימים מסויימים בהן ניתנת לו הרשות "להתנהל כרווק". 

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | אור גפן

את סוף השבוע האחרון פתח מאמן הכדורגל בפוסט ששיתף ובו הוא מספר על ההסכם שנחתם ביניהם, שיכול לטענתו "להציל זוגות נשואים לפני גירושין כי הוא מייצר סוג של קדמה לזוגיות מודרנית וחדשנית". ההסכם "הדדי אך לא סימטרי". כלומר, בימים בהם מותר לאוהד להתנהל כרווק, למריה אסור מאחר והיא "לא זקוקה לכך", כפי שכתב בוזגלו בפוסט שהסעיר את הרשתות החברתיות. מי שכולם רצו לדעת מה דעתה בנושא, כצפוי, היא גרושתו של בוזגלו ואם ילדיו, השורדת לשעבר פאני בוזגלו.

אוהד בוזגלו | אינסטגרם

פאני נשאלה האם מפריע לה מה שקורה עם אוהד, והיא השיבה לעוקבים: "אם הוא לא היה שלם ומאושר עם זה, זה לא היה קורה. את דעתי האישית בנושא אמרתי לו אתמול. כמובן שיש חוסר הסכמות בינינו וכל אחד רואה את החיים מהמשקפיים שלו. בעיניי זה מופרע בכל אספקט אפשרי וציינתי בפניו שנכון להיום מריה מסכימה מפאת גילה הצעיר והאהבה הגדולה, אבל עוד כמה שנים זה יכול להתהפך ויש מצב שהיא תרצה משהו אחר. אגב הבן הגדול שלנו (15) היה עד לשיחה שהתקיימה וגם הוא לא מסכים עם אוהד", שיתפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי