"לא אכפת לה מהגיל": החדש של שאקירה צעיר ממנה ב-13 שנה, ומפורסם מאוד

שאקירה. השמועות לא פוסקות | אתר רשמי, חשבון הטוויטר של שאקירה

אחרי הגירושים המכוערים מפיקה ומבול השמועות על חיי האהבה שלה, בארצות הברית חשפו את מערכת היחסים החדשה והמסקרנת של הזמרת: "הוא מצחיק אותה, היא לא מסתכלת לו בתעודת זהות"

(גודל טקסט)

אחרי הפרידה המתוקשרת מג'רארד פיקה ומבול השמועות בנוגע לחיי האהבה שלה, בארצות הברית מדווחים הלילה (בין שישי לשבת) ששאקירה יוצאת עם לא אחר מאשר ג'ימי באטלר. על פי אותו דיווח, כוכב מיאמי היט "מצחיק אותה" ולזמרת המצליחה "ממש לא אכפת מפער הגילאים".

שאקירה בת ה-46 מבוגרת מבאטלר ב-13 שנים ושמם החל להיקשר כבר לפני מספר חודשים, כשהיא הגיעה לצפות בכוכב הכדורסל מקרוב במהלך פלייאוף ה-NBA.

"הם יצאו כמה פעמים, אבל הכל עדיין חדש ומוקדם לקבוע אם יש שם פוטנציאל לקשר ארוך טווח. כרגע, ג'ימי גורם לה לחייך והיא שמחה מאוד לבלות בחברתו", טען מקור המעורה בפרטים.

אותו מקור הוסיף כי שאקירה, שנקשרה רומנטית לכמה כוכבים מאז הגירושים מפיקה, היא "לא אחת שמסתכלת על תעודת זהות" והפער שכאמור עומד על 13 שנים, בכלל לא מפריע לה.

באטלר נצפה לאחרונה בווימבלדון, יושב כמה שורות משאקירה והשניים המשיכו משם לערב רומנטי. הם הלכו לארוחת ערב, למרות שהגיעו למסעדה במרחק דקות ספורות אחד מהשני. "הם נצפו קרובים מאוד זה לזו באחת ממסעדות הסלבריטאים הפופולריות ביותר בלונדון", טען המקור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי