חשפה יותר מידי בגלל זווית הצילום – ונאלצה לצנזר מיידית את התמונה

ורוניקה ראג'ק | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית ומשפיענית האינסטגרם, שידועה כמעריצה מושבעת של מי שנחשב לגדול השחקנים בהיסטוריה, העלתה תיעוד שמשך למיליוני העוקבים שלה את העין

(גודל טקסט)

ורוניקה ראג'ק "נאלצה" לצנזר תמונה שחשפה קצת יותר מידי באינסטגרם. המשפיענית בת ה-27 שיתפה את התיעוד המדובר בסטורי, והוא במהרה משך לכולם את העין. בשל זווית הצילום, ורוניקה חשפה יותר ממה שהתכוונה וכדי להסתיר את איבר מינה, היא החליטה להשתמש באימוג'י כ"כיסוי".

התמונה שצונזרה | מסך, אינסטגרם

למי מכם שעדיין לא מכיר, ורוניקה ראג'ק היא דוגמנית סלובקית שהפכה השנה לגיבורת קאלט בקרב חובבי הפוטבול בארה"ב, בזכות הקשר המפוקפק שלה עם טום בריידי. בשנה האחרונה, במיוחד מאז שהוא התגרש, נפוצו לא מעט שמועות על קשר בינה לבין שחקן הפוטבול המפורסם בכל הזמנים, ונדמה שהיא נהנית מתשומת הלב, וממשיכה לשלוח רמזים ולהעביר מסרים לבריידי בן ה-45, שלאחרונה החל לצאת עם הדוגמנית והאקסית של כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק.

יש לציין שהיא הייתה עד לא מזמן עוד דוגמנית סטנדרטית באינסטגרם, אבל מספר העוקבים שלה התפוצץ מאז ההודעה הראשונה שלה לבריידי, כשביקרה בטמפה ביי כדי לראות אותו משחק ולבשה את מדי הקבוצה. כיום יש לה כבר כמעט 5.5 מיליון עוקבים, מספר שעולה כל יום שעובר, וכמובן מכניס לה סכומי כסף גדולים מאוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי