ריספקט ענק: מנואל נוייר האגדי הדהים את דניאל פרץ

play
דניאל פרץ, נועה קירל | אינסטגרם
חולצות, שירים והרבה אהבה: צפו בפרידה המרגשת של דניאל פרץ ממכבי תל אביב 06:25

אחרי שחתם בבאיירן מינכן וערך את אימון הבכורה שלו, השוער הישראלי זכה לכבוד גדול ממי שעשוי להיות החונך שלו במדי אחד המועדונים המפוארים בעולם. וגם: נועה קירל כבר לא מסתתרת, והשיא ששוב נשבר

(גודל טקסט)

אחרי שחתם על חוזה היסטורי וערך את אימון הבכורה שלו במדי באיירן מינכן, דניאל פרץ מתחיל להתרגל לסטטוס החדש שלח ולחיים באחד המועדונים המפוארים בעולם. מי שאולי ינסה להקל על השוער הישראלי את ההתאקלמות בגרמניה הוא לא אחר מאשר מנואל נוייר האגדי, שמתאושש בימים אלו משבר ברגלו ועשוי להיות זה שיחנוך את פרץ שהגיע אולי כדי להיות היורש של השוער בן ה-37.

בינתיים, פרץ העלה לאינסטגרם פוסט ראשון במדי באיירן מינכן ושבר שוב את שיא הלייקים שלו, כאשר אחד האנשים שסימנו "אהבתי" הוא לא אחר מאשר אותו נוייר שכבר התחיל לעקוב אחר הישראלי, שזכה להיות אחד מבין 235 נעקביו של אחד השוערים הגדולים בהיסטוריה. ריספקט ענק.

דניאל פרץ ברשימת המעקב של מנואל נוייר. נחיתה רכה? | מסך

בין המגיבים לאותו פוסט איתרנו גם את בת הזוג, נועה קירל, שכתבה "גאווה", צירפה לב אדום, אישרה למעשה שהם בזוגיות וזכתה בעצמה לכמות מכובדת של לייקים. באחת התמונות באלבום שהעלה פרץ במדי באיירן, נועה ניצבת לידו כשהוא מציג בגאווה את חולצת המועדון. אבק כוכבים, כבר אמרנו?

כבר לא מסתתרת. נועה קירל | מסך

על כמה גדול המעבר של פרץ תעיד העובדה כי כמות העוקבים שלו באינסטגרם כמעט הכפילה את עצמה, כשנכון לרגע זה השוער מתקרב כבר ל-100 אלף עוקבים. הפוסט הראשון שלו במדי באיירן, זה שזכה ללייק מנוייר ותגובת מקירל, חצה את רף 50 אלף העוקבים – כמובן שיא חדש עבורו, אותו הוא צפוי לשבור אם וכאשר יערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי באיירן מינכן.

אימון ראשון. דניאל פרץ | אתר רשמי, באיירן מינכן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי