בעקבות ג'ורג'ינה רודריגס: אנטונלה מסי החליטה לעשות שינוי פיזי

אנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם

אשתו של אלוף העולם, שמככב במדי איטר מיאמי ונהנה מכל רגע בארצות הברית, החליטה שהגיע הזמן לחטב ולעצב איבר מסוים בגופה והעוקבים כבר בטוחים: היא רוצה להיות כמו חברה של כריסטיאנו

(גודל טקסט)

רבות דובר השנה על הישבן של ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, שעובדת שעות נוספות על שרירי העכוז. אשת הכדורגלן הנעקבת ביותר בעולם שיתפה את 51 מיליון העוקבים שלה באימונים המיוחדים שהיא עושה על מנת להגדיל את הישבן שלה: כוח, פילאטיס ואפילו נכנסה חזק לטוורקינג. עכשיו, בשקט בשקט, היא אולי חשבה שלא נשים לב, אך גם אנטונלה רוקוזו, אשתו של ליאו מסי, הולכת בעקבותיה. 

לארגנטינאית יש סגנון חיים קצת יותר "צנוע" משל ג'ורג'ינה, אבל זה לא מנע ממנה לרצות גם היא להתהדר בישבן גדול יותר. ואיך אנחנו יודעים? אשתו של כוכה אינטר מיאמי התחילה להתאמן אצל ברט קונטרראס, המאמן מספר 1 בעיר, אותו אחד שכל הפצצות של מיאמי מגיעות אליו כדי לעצב את הטוסיק המושלם. לסטודיו שלו במרכז העיר הגיעה אנטונלה מלווה בחברתה אלנה גלרה, שהיא במקרה גם אשתו של סרחיו בוסקטס, שמשחק עם מסי באינטר מיאמי. השתיים החלו באימוני כוח והתמקדו בעיקר בפלג הגוף התחתון. 

לאחר הפרסומים שהחצי השני של "הפרעוש" התחילה להתאמן אצל מאמן המדובר, מיליוני העוקבים קבעו בתגובות: "היא רוצה טוסיק כמו של ג'ורג'ינה", "מסי בחור של ישבנים? מפתיע!", "החיים במיאמי עושים לה טוב", "כשאת אשתו של מסי, את צריכה לשמור על השם הטוב, בדיוק כמוהו".

ככה שגם אם היא ניסתה לשמור על פרופיל נמוך, הפעם פחות הצליח לה. נראה שהמעבר לארה"ב היה הימור מוצלח מאווד עבור משפחת מסי, על המגרש ומחוץ לו, כאשר אנטונלה מבסוטה עד הגג מאורח החיים ומבלה עם ויקטוריה בקהאם באופן תדיר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי