שווה לצאת עם כדורגלן? לא תאמינו כמה עלתה טבעת האירוסין של עדן פינס

עדן פינס | מסך, אינסטגרם

אחרי שמתיאס נורמן הדהים כשהציע לדוגמנית הישראלית להיות שלו לעולמים אחרי 3 חודשי זוגיות, ב"וואלה סלבס" חשפו את הסכום שהוציא בשביל שהיא תגיד "כן"

(גודל טקסט)

אחרי כשלושה חודשים, הכדורגלן מתיאס נורמן שלף טבעת והציע לדוגמנית עדן פינס להיות שלו לעולמים. כידוע, השניים הכירו באמצעות לא אחר מאשר קפטן נבחרת ישראל, אלי דסה, ששיחק עם הנורבגי במוסקבה והחליט להכיר לו את הישראלית בטענה שהיא "מתאימה לו כמו כפפה".

כעת, על פי דיווח שפורסם ב"וואלה! סלבס", נחשף השווי המטורף של טבעת האריסין שקנה נורמן לפינס – בין 750 ל-850 אלף שקל. כן, קראתם נכון, הנורבגי השקיע בישראלית שלו. באותו פרסום נכתב כי "התכשיט הנוצץ מורכב מיהלום מרכזי ועצום, שמוקף ביהלומים קטנים יותר".

עדן פינס ומתיאס נורמן | מסך, אינסטגרם

לאחרונה סיפרה פינס בריאיון ללירון שרון ב"מחוץ לקווים" כי  "מתיאס רומטי מאוד, גבר-גבר, דואג, מפנק וממש נותן לך להיות אישה. מחווה רומנטית? נראה לי שאני אשמור לעצמי קצת". עוד הוסיפה כי היא ממתינה שהלו"ז העמוס של נורמן יירגע על מנת שהשניים יוכלו לבקר לראשונה יחדיו בישראל.

בשבוע שעבר, בזמן שהשניים בילו במועדון לילה, נורמן דאג לשלט ניאון ענק במיוחד עבור החברה הישראלית שלו וכתב לה: "עדן, אני אוהב אותך". בת ה-26 שיתפה את הרגע המרגש בפני 900 אלף העוקבים שלה והדביקה לכדורגלן נשיקה ענקית. נתראה בחתונה, כן?

עדן פינס | מסך, אינסטגרם
עדן פינס, מתיאס נורמן | צילום מסך, אינסטגרם, גטיאימג'ס (אילוסטרציה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי