אשתו של אקס מכבי חיפה ילדה ב"שבת השחורה": "הלב מתרסק"

play נוי ביבי-מאיר
נוי ביבי-מאיר | מסך, אינסטגרם
רימונים, נשקים וטילים: אמצעי הלחימה של חמאס שנתפסו בשטח ישראל 02:06

בזמן הטבח המזעזע שביצע ארגון הטרור החמאס בתושבי העוטף, נוי הביאה לעולם את אריאה ולא הצליחה לעצור את הדמעות: "אחת התקפות הקשות שחוויתי. שבוע של בכי, הורמונים וסערת רגשות"

(גודל טקסט)

"החיים לעולם לא יראו אותו הדבר", זה המשפט שכל ישראלי יסכים איתו לאחר אותה שבת שחורה ב-7 באוקטובר, אז חמאס ביצע מתקפת טרור שכללה טבח, שריפה, רצח, אונס וחטיפה. אין כמעט אזרח שלא מכיר מישהו שנפגע או נרצח והלבבות של כולנו שבורים, מדממים ומרוסקים. גם מעבר לים שחקני הכדורגל ונשותיהם מתקשים להתנתק ממה שקורה בארץ הקודש ועומלים על הסברה לטובתנו ברשתות החברתיות. 

בהולנד, רז מאיר ואשתו נוי ביבי מאיר היו אמורים להיות המאושרים באדם אחרי שבתם אריאה נולדה, אך הטיימינג לא אפשר להם להרגיש את השמחה הטהורה המלווה יצירת חיים חדשים: "אחת התקופות הקשות ביותר שחוויתי. ברגע הכי יפה וטהור בחיי שילדתי את הבת שלי, הלב שלי גם התרסק. שבוע של בכי, הורמונים, וסערת רגשות קשה מאוד. הלב שלי בישראל. איך אסביר לה בעתיד באיזה רגע היא בחרה להגיע?", כך כתבה אתמול נוי לאלפי העוקבים באינסטגרם לאחר שהיא ילדה בשבת.

"שום דבר לא קורה סתם. ילדה שלי, לא סתם נשלחת אלינו ובחרת בנו לפני תשעה חודשים. הגעת בדיוק בזמן לחזק אותי. אעשה הכל כדי לשמור עלייך ועל הטוהר שלך – אני אוהבת אותך", הוסיפה.

אריאה נולדה בשמחת תורה, בזמן שהמדינה שלנו עלתה בלהבות ואמא שלה בטוחה שזה סימן לניצחון שלנו על כוחות הרשע: "להביא חיים ביום כזה, זו החותמת שאנחנו כאן. זה חלק מהניצחון שלנו, אנחנו כאן ולתמידץ עם ישראל חי".

רז מאיר, נוי ביבי | אוראל דדון

שחקני הליגה ונשותיהם ובעיקר החברים הטובים ממכבי חיפה פירגנו ושמחו לקבל את הבשורה המשמחת אחרי הימים הכואבים והבלתי נתפסים שעוברים על אזרחי מדינת ישראל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי