הבטיחה לחשוף את החזה: "אני מצילה חיים של גברים"

play ורוניקה ראג׳ק
ורוניקה ראג'ק | מסך
ג'יזל בשיאה, טום בריידי "פאתטי": מה לא עושה הכוכב כדי לחזור לאקסית 00:06

הדוגמנית הלוהטת ורוניקה ראג'ק, שפרצה לתודעה בזכות אהבתה לכוכב העבר טום בריידי, שיתפה מאמר שטען כי ציצים עשויים להאריך תוחלת חיים: "בורכתי". וגם: איזה עוד איבר היא ממש אוהבת בגוף שלה?

(גודל טקסט)

ורוניקה ראג'ק, דוגמנית סלובקית בת 27, הפכה בשנתיים האחרונות לגיבורת קאלט בקרב חובבי הפוטבול בארה"ב, בזכות הקשר המפוקפק שלה עם טום בריידי. מאז שכוכב העבר התגרש מג'יזל, נפוצו לא מעט שמועות על קשר בינה לבינו, ונדמה שהיא נהנית מתשומת הלב, וממשיכה לשלוח רמזים ולהעביר מסרים לבריידי שלאחרונה סיים מערכת יחסים קצרה עם הדוגמנית אירינה שייק.

לפני שהחלה להפגין את אהבתה והערצתה לברידי, היא הייתה עוד דוגמנית סטנדרטית באינסטגרם, אבל מספר העוקבים שלה התפוצץ מאז ההודעה הראשונה ששלחה לכוכב, כשביקרה בטמפה ביי כדי לראות אותו משחק ולבשה את מדי הקבוצה. כיום יש לה כבר 6.2 מיליון עוקבים, מספר שעולה כל יום שעובר, וכמובן מכניס לה סכומי כסף גדולים.

כעת, היא שוב בכותרות והפעם בריידי הוא דווקא לא הסיבה. "ורוניקה מוכנה להגביר את קצב העלאת הפוסטים שלה בשביל להציל חיים", נכתב בכותרת של האייטם שכיכב במדורי הרכילות ובו נכתב כי היא קראה מאמר שנתן לה סיבה טובה להעלות יותר תמונות עם מחשוף עמוק מאוד.

ורוניקה שיתפה ברשתות החברתיות מאמר שבו נטען כי תוחלת החיים של גבר עשויה להאריך אם הוא יבהה מספיק זמן בחזה של אישה. כן, קראתם נכונה. ורוניקה אהבה את מה שקראה ומיהר להצהיר בפני מיליוני העוקבים: "אז אני מצילה חיים של אנשים, אה? ידעתי! התברכתי ביכולת לעזור לאחרים".

למרות שהחזה שלה "עשוי להאריך חיים", ורוניקה סיפרה שיש איבר בגופה שהיא אוהבת יותר: "העיניים שלי. אני יודעת שאנשים מתמקדים במה שקורה מתחת לצוואר שלי, אבל רק אנשים שבאמת מכירים אותי יודעים לקרוא את העיניים שלי".

אגב, מהפוסטים שלה ניתן להבין שהיא יהודייה, בגלל תמונות עם מגן דוד שפירסמה וברכת "חנוכה שמח" שכתבה בעברית. היא מתעקשת שהיא מעולם לא עברה ניתוחים פלסטיים, ומתגאה שאורח החיים הראוותני שלה, כשהיא טוענת שאת רוב חייה היא מבלה במסיבות ובבילויים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי