הוא לא מפסיק לבגוד: ניימאר שוב הסתבך ונזרק, "אין לי שום קשר אליו"

play
שחקן נבחרת ברזיל ניימאר | GettyImages, Pedro Vilela
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11 04:54

ברונה ביאנקרדי הכריזה כי השניים לא בוזגיות: "אנחנו ההורים שלה הבת שלנו וזו הסיבה ליחסים בינינו. תפסיקו לקשר אותי אליו". הברזילאי הפצוע ערך מסיבה, ניסה לפתות משפיענית ומאחרת ביקש תמונות עירום

(גודל טקסט)

אחרי שביקש מכוכבת למבוגרים בלבד לשלוח לו תמונות עירום וכנראה בגד במספר מקרים נוספים, ברונה ביאנקרדי הודיעה על סיום מערכת היחסים שלה ושל ניימאר. כזכור, באוקטובר האחרון היא ילדה את בתו, מייבי, אך מערכת היחסים של השניים לא החזיקה מעמד.

"זה עניין פרטי, אך מכיוון שהשם שלי כל היום בחדשות ויש בדיחות על חשבוני על בסיסי יומי, אני מודיעה שאין לי שום קשר עם אף אחד", כתבה הדוגמנית והוסיפה: "אנחנו ההורים של הבת שלנו וזו הסיבה לקשר שלנו. אני מקווה שיפסיקו לקשר אותי לחדשות (על בגידות של ניימאר). תודה רבה", הוסיפה.

ניימאר וברונה ביאנקרדי | צילום: אינסטגרם

הפרידה הוכרזה זמן קצר לאחר שהתקשורת דיווחה על כמה בגידות של הכדורגלן וכמה חודשים לאחר שהדוגמנית סלחה לו בפומבי על אחד מהמקרים הללו. למרות שהוא סובל מפציעה שמחייבת אותו לנוח, ניימאר ערך מסיבה גדולה באחוזה שלו בריו ביום ראשון האחרון, ובה על פי הדיווחים הוא ניסה לכאורה לפתות את המשפיענית נטליה מוראיס.

יממה לאחר מכן, פרסמה יוצרת התוכן למבוגרים אלין פאריאס שיחות אינטימיות שניהלה עם ניימאר ברשתות החברתיות ובהן הכדורגלן המפורסם ביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום.

ניימאר, נבחרת ברזיל | GettyImages, Pedro Vilela

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי