זה לא היה נעים: ירדן שועה ואור זוארץ נפרדו

play
ירדן שועה | ברני ארדוב
המושיע: ירדן שועה כבש בדרבי, בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל 02:21

אחרי העימות עם יוסי אבוקסיס, הירידה לספסל והחגיגה המתריסה לאחר שער הניצחון בדרבי, למדור נודע כי כוכב בית"ר ירושלים ובתו של יו"ר ההתאחדות פירקו את החבילה: "ירדן עובר תקופה לא פשוטה"

(גודל טקסט)

אחרי ימים סוערים שכללו עימות מתוקשר עם מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס, ירירה לספסל, שער ניצחון בדרבי וחגיגה מתריסה, למדור נודע כי ירדן שועה עובר ימים לא שקטים גם מחוץ לכר הדשא, כשלאחרונה הוא נפרד מבת הזוג שלו בשמונת החודשים האחרונים, אור זוארץ.

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים | ברני ארדוב

השמועות על משבר ביחסים ריחפו באוויר כבר מספר ימים והגיעו גם למדור, אך האישור הרשמי לפירוק החבילה התקבל רק עכשיו ועל כן המתנו. על פי יודעי דבר, הזוגיות של השניים, שהייתה דביקה ופוטוגנית במיוחד לאורך הקיץ האחרון, עלתה על שרטון והפרידה לא הייתה כל כך נעימה.

ירדן שועה, אור זוארץ
ירדן שועה, אור זוארץ | אור גפן

שועה וזוארץ ניתקו קשר גם באינסטגרם כשהסירו עוקב זה מזו והפרידה עשויה להסביר במובן מסוים את הימים המורכבים וההתנהגות של שועה, שחווה ירידה מקצועית ומשמעתית במדי בית"ר ירושלים, שבוודאי מקווה ששער הניצחון מול הפועל ירושלים יסייע לו לחזור למסלול הנכון.

בסביבת שועה אישרו את הפרטים ואמרו למדור: "ירדן עובר תקופה לא פשוטה וברור שלפעמים זה משפיע עליו גם על המגרש, אבל הוא חזק והוא יעבור את זה".

אם להסתמך על מערכות יחסים קודמות של שועה, פרידה לא בהכרח העידה על סיום היחסים, שכן השחקן והאקסיות שלו הרבו להיפרד ובהמשך לחזור. האם זה המקרה גם הפעם? ימים יגידו.

ירדן שועה, אור זוארץ
ירדן שועה, אור זוארץ | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי