באנגליה משתגעים מהתמונות הלוהטות של מישל גרציג: "היא נראית מדהים"

אשתו של טיבו קורטואה ממשיכה לככב במדורי הרכילות. הפעם, ב"סאן" החמיאו לגזרה שלה, הזכירו את שירותה הצבאי ואף הביאו ציטוט שלה מריאיון שערכה בעבר: "הייתי מפקדת על ספינת חילוץ בצבא"

(גודל טקסט)

כשנתיים וחצי לאחר שהחלו לצאת והטריפו את ישראל ואת ספרד, מישל גרציג וטיבו קורטואה נשואים, מאושרים וממשיכים לכבוש את מדורי הרכילות באירופה. אז אמנם בימים אלו שוער ריאל מדריד מתאושש מניתוח לאחר שקרע את הרצועה הצולבת, אבל זה לא מפריע לדוגמנית הישראלית שלו לככב בכתבת ענק ב"סאן" הבריטי, שבה התמוגגו ממנה ומהגדרה החלומית שלה. 

"החיילת לשעבר ששירתה כמפקדת ספינות חילוץ בצבא ההגנה לישראל, מככבת בצילומים להלבשה תחתונה של מותג הולנדי ונראית פשוט מדהים", כך כתבו ואפילו הוסיפו ציטוט של מישל מאחד הראיונות עימה שבו היא סיפרה על שירותה הצבאי: "הייתי מפקדת על ספינות חילוץ בצבא והיו תחתיי 15 חיילים. השירות אפשר לי לפגוש אנשים מדהימים", שיתפה הדוגמנית. 

כזכור, השניים הכירו באינסטגרם, לאחר שהבלגי שלח למישל הודעה וכך החלו לדבר. בריאיון הזוגי שנתנו למגזין 'וניטי פייר' לאחרונה, סיפר קורטואה איך הרגיש כשפגש את מישל לראשונה: "ברגע שנפגשנו במציאות, הרגשנו פרפרים בבטן או איך שלא תקראו לזה. אני מאוהב בה", הודה.

אנחנו כאן בארץ הקודש חולמים על עוד ביקור משותף של הזוג הנוצץ שלנו שתרם ועשה רבות למען המדינה ותושבי העוטף מאז השבעה באוקטובר. ועד שזה יקרה – נסתפק בתמונות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי