עומדים לכבוש את מדריד: העסק החדש של מישל גרציג וטיבו קורטואה

play
טיבו קורטואה, מישל גרציג והמחשף ש"גנב את ההצגה" | Juan Naharro Gimenez / Contributor
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.12 07:31

הדוגמנית ושוער ריאל "מאוהבים, מצליחים ומרהיבים". כעת, הישראלית צפויה לפתוח קליניקה לטיפוח בלב בירת ספרד. מי תהיה השותפה שלה, איך יקראו למקום, איזה שירותים הוא יעניק והיכן בדיוק הוא ייפתח?

(גודל טקסט)

"מאוהבים, מצליחים ומרהיבים", כך נכתב על טיבו קורטואה ומישל גרציג לאחר שהשניים כיכבו על השטיח האדום ובאופן כללי מציגים זוגיות נוצצת ומעוררת השראה. "אחרי החתונה הגדולה בצרפת, נראה ששוער ריאל מדריד והדוגמנית הישראלית נמצאים בירח דבש קבוע", החמיאו לזוג.

מישל וטיבו מתגוררים באחוזה שרכש השוער לפני כמה שנים באחד האזורים היקרים במדריד, עיר שבה הם נראים מאושרים מאוד ולא מן הנמנע כי יישארו בה שנים רבות. סימן נוסף לכך הוא הצעד העסקי שעשו, כאשר נודע לראשונה כי מישל תפתח קליניקה לטיפוח בלב בירת ספרד.

טיבו קורטואה, מישל גרציג | Pablo Cuadra / Contributor

המקום ייקרא "פולה ומישל, יופי טבעי", חברה שתספק טיפולי יופי שונים, תספורות לגברים ולנשים וכן מכירה של מוצרי קוסמטיקה. כפי שכבר הבנתם על פי השם, השותפה של מישל לעסק החדש היא פולה בליק הישראלית אשר נחשבת למומחית בתחום הטיפוח והיופי.

מישל כבר שכרה מתחם מקסים במרכז מדריד, ברובע סלמנקה הנחשב, כדי להקים בו את הקליניקה החדשה שלה ושל פולה, כשנכון לרגע זה לשתיים אין תאריך פתיחה רשמי. גרציג שנחשבת לדוגמנית משגשגת נחושה להצליח גם בפרק החדש בחייה ואנחנו בטוחים שהיא תצטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי