"את נקודת האור של יונייטד": אשתו של הכוכב השאירה מעט מאוד מקום לדמיון

מורי לופז בניטס העלתה תמונות נועזות בהן היא מצולמת עם מעט מאוד בגדים: "היופי הפנימי שיש בך הוא השתקפות של איך שאת נראית מבחוץ", החמיא לה בעלה התומך שחזר לשחק אחרי פציעה ארוכה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד סיימה את המשחק מול טוטנהאם ב-2:2, כשמי שחזר לכר הדשא אחרי שהתאושש מניתוח הוא הבלם הארגנטינאי ליסנדרו מרטינס. אשתו מורי לופז בניטס הריע לו מהיציע ודאגה גם לתעד, אבל עם כל הכבוד לחזרה שלו למגרשים, אשת הכדורגלן הייתה זו שמשכה את רוב תשומת הלב.

מורי שיתפה תמונות "לא הגיוניות" בפני מאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם והם נותרו פעורי פה. הארגנטינאית בת ה-25 השאירה מעט מאוד מקום לדימיון כשהעלתה תמונות שלה מהקרנבל בארגנטינה כשהיא לבושה בבגד המסורתי העשוי בעיקר מאבנים, נצנצים ונוצות זהובות – ופחות בדים המכסים את העור. העוקבים יצאו מגדרם והיללו את היפייפיה שזכתה גם לפירגון מבעלה התומך.

"היופי הפנימי שיש בך הוא השתקפות של איך שאת נראית מבחוץ. את מצוינת ומיוחדת", כתב לה הבלם של השדים האדומים. שאר העוקבים העדיפו מחמאות כמו: "את מכוכב אחר", "אם יש אלוהים, ככה הוא נראה","הדבר הכי טוב בעונת הבלהות של יונייטד היא אשתו של מרטינס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי