יש חוזה: אשת הכדורגלן תקבל חמישה מיליון דולר אם הוא יבגוד בה שוב

אחרי שחשפה כי הוא "היה מכור לנשים" וקיים יחסין מין עם למעלה מ-200 בנות לפני שהכיר אותה, היא החליטה להציב לו תנאי שיכאיב לו במיוחד

(גודל טקסט)

וונדה ומאורו איקרדי לא עוצרים לרגע. הקשר שלהם ידע עליות ומורדות ומאז פרשת הבגידה, אור הזרקורים מופנה אליהם 24/7. למרות שבימים אלו הם נראים צמודים מתמיד ומאוהבים, בזמן שהיא מתגברת על מחלת הלוקמיה איתה מתמודדת, העיתונאי הארגנטינאי ג'ורג' לנטה מפרסם שבפעם הבאה שחהחלוץ רק יחשוב על לבגוד שוב בוונדה, הוא יצטרך לשלם – והרבה. 

אשת הכדורגלן בעלת 15.5 מיליון העוקבים למדה לקח מהבגידה שטילטלה את עולמה. ועל פי הדיווח, היא מחתימה את בעלה על חוזה שאומר כי בפעם הבאה שיבגוד בה, הוא יצטרך לשלם לה חמישה מיליון דולר. "אם איקרדי לא יהיה נאמן, הכסף יעבור לחשבון הבנק של וונדה כפיצוי מיידי", חשף העיתונאי בשידור חי. 

הפרסום הזה מגיע לאחר שהכוכבת בת ה-37 חשפה בריאיון כי בעלה היה "מכור לנשים" לפניה, ואף את מספר הנשים איתן שכב: "דרך המזרון של מאורו עברו 200 נשים. בוא נגיד שאנחנו לא השתמשנו במזרון שלו כשהכרנו", סיפרה וונדה והוסיפה: "אני זוכרת את הכאבים בגופי אחרי הפעם הראשונה שלנו, כי לא הייתי רגילה לתת הכל במיטה. לקחתי איבופרופן כל ארבע שעות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי