הסיפור האמיתי על הפרידה הכי כואבת של רונאלדו? "היא בגדה בו"

play
כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס
מחוץ לקווים, 25.2 14:49

גרסה חדשה ומפתיעה: אחרי הטענות כי הוא "בגד עם 12 נשים שונות" וכי אמא שלו הייתה הסיבה האמיתית לפירוק החבילה, מידע חדש מפנה את האש דווקא אל עבר האקסית המפורסמת של הפנומן הפורטוגלי

(גודל טקסט)

תאמינו או לא, אבל יש אישה אחת שלא הייתה נאמנה לכריסטיאנו רונאלדו. מאז 2017, הפורטוגלי הספיק להקים משפחה עם ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג שלו ואם ילדיו, אך לא נשכח שלפניה הוא החליף מספר גדול של נשים. מערכת היחסים הכי מדוברת שהייתה לו – עם הדוגמנית הרוסיה המפורסמת אירינה שייק, שעד היום גורמת לאוהדים לשברון לב ולגעגוע עז לזוג המלכותי.

חמש שנים הם היו יחד, כיכבו בכותרות והיו הזוג המפורסם בעולם, אך סיפור הפרידה שלהם אף פעם לא היה ברור. היו שלל ספקולציות לגבי מה גרם לפיצוץ. למשל, שהפצצה הרוסייה מעולם לא הייתה אהובה על ידי אמו של רונאלדו, דולורס אביירו. גרסה אחרת טענה ש-CR7 בגד באירינה עם לא פחות מ-12 נשים שונות, והדוגמנית גילתה הכל כשמצאה הודעות בטלפון הנייד שלו.

הבגידה של אירינה ברונאלדו קרתה לכאורה במהלך צילומי הסרט הרקולס בשנת 2014, כאשר את התפקיד הגברי הראשי שיחק אז דוויין ג'ונסון. באותו זמן, מערכת היחסים של השניים עברה משבר רציני, ובמהלך אחד המפגשם, הדוגמנית והשחקן ההוליוודי התנשקו, דבר שהגיע לאוזניו של רונאלדו ש"תפס טרמפ" ונפרד ממנה למחרת. האמנם?

לאחר הפרידה, הרוסייה השמיצה את הפורטוגלי מאחורי גבו והאשימה אותו בבגידה. בעקבות כך, היא איבדה לא פחות מ-11 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. בינתיים, היא בגיל 38 מקפצת ממערכת יחסים אחת לשנייה והוא כבר שבע שנים עם אותה האישה. לצד של מי אתם מאמינים?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי