הלייק ש"סיבך" את מאור בוזגלו עם מירן: "בחורה עם חוטיני – זה יפה?"

play מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | עידו איז׳ק
מאור בוזגלו הדהים כשנשאל מי תזכה באליפות בליגת העל בכדורגל 19:49

כדורגלן העבר ואשתו ממשיכים לנפץ את האינסטגרם כמו שרק הם יודעים. הפעם, העוקבות חשפו בפני מירן מה מאור עושה בזמנו הפנוי ברשת החברתית, והיא לא נשארה חייבת: "איך אתן הייתן מגיבות?". צפו

(גודל טקסט)

מירן בוזגלו פרצה לחיינו לפני למעלה מעשור כשהחזיקה ב"טייטל" אשתו של מאור בוזגלו, שהיה ה-כוכב הגדול של ליגת העל. בשנים האחרונות הפכה מירן למעצמת רשת והצליחה לסחוף אחריה קהל של כמעט חצי מיליון איש, מרביתן נשים שעוקבות אחרי כל צעד וסטורי שלה. מירן, בעלת תוכנית לאורח חיים בריא ושיעורי יוגה, פיתחה מערכת יחסים קרובה עם העוקבות שלה, שמעדכנות אותה אפילו בדברים שהיא לא שמה לב אליהם.

עשה לייק בגלל המסויקה או בגלל הבחורה? | מסך, אינסטגרם

צפו בסרטון המדובר שקיבל לייק ממאור

לדוגמא, כוכבת הבוזגלוס שיתפה שאחת העוקבות שלה שלחה לה צילום מסך של פוסט עליו עשה מאור בעלה לייק. "עוקבת שלחה לי איך לא מפריע לי שמאור עושה לייק לכאלה סרטונים. צודקת", כתבה והמשיכה להסביר אצלה בסטורי. "עושה לייק לפוסט עם בחורות בחוטיני. זה יפה?", שאלה מירן את העוקבות ופתחה סקר 'איך הייתן מגיבות אם בן הזוג שלכן היה עושה לייק על סרטון כזה' – כשהאופציות לתשובה הן נשיקה או סטירה.

מירן בוזגלו. איך אתן הייתן מגיבות? | מסך, אינסטגרם

בוזגלו, שנהג לצידה, התערב והסביר: "אם כבר העוקבות שלך שולחות לך, אז היו צריכות לשלוח לך את כל הסרייה – עשיתי לייקים על דברים בסגנון הזה בגלל המוסיקה שהתנגנה ברקע, לא בגלל החוטיני". מירן, שהתקשתה להאמין להסבר של בעלה, אמרה בתגובה: "אני מאוד מנסה להאמין שאין שום קשר לגוף וליופי שהיה בסרטון, רק למוסיקה". מאור, שנכנס חזק לעולם המוסיקה והפך לדיג'י מאז שתלה את הנעליים, סיכם: "הגוף זה רק הויז'ואל – האודיו והסאונד הוא זה שעושה את ההבדל".

מאור ישן על הספה? | מסך, אינסטגרם

מירן שיתפה את הסרטון המדובר והוספה צילומי מסך של עוקבות "זועמות" שטוענות שהן היו מגיבות ב"סטירה ובעיטה", ושתשלח אותו "ליעקב וחני, שיישאר לישון שם". בוזגלו כמובן היה חייב לשתף בחוש ההומור המאפיין אותו סרטון נוסף של אותו עמוד אינסטגרם של מוסיקת טכנו, הפעם עם צעירה יפה שרוקדת לצלילי המוסיקה, תייג את אשתו וכתב: "אי אפשר לעשות לייקים בשקט, תראי איזו מוסיקה".

כוכבת הרשת המשיכה גם היא להתלוצץ והעלתה סרטון של בעלה יושב על כורסא בסלון ושאלה אם יהיה לו נוח לישון שם הלילה. "בוקר טוב, אל דאגה היה לו נוח פה דווקא", שיתפה הבוקר את העוקבות והזכירה שחוש הומור, חברות טובה ופירגו הם הערכים הכי חשובים במערכת יחסים. גמורים על הזוג הזה, כבר אמרנו?

הסטורי של מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי