אחרי השמועות על רומן עם חברו לקבוצה, הדוגמנית רוצה לחזור לכדורגלן

play
מרתה דיאס | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 10.3 10:30

לאחר שהשניים פירקו את החבילה בתום ארבע שנות זוגיות, כעת מרתה פרצה בבכי בשידור חי וסיפקה וידוי שלא הותיר הרבה מקום לספק

(גודל טקסט)

זוכרים את מרתה דיאס? למקרה ששכחתם, היא האקסית הרותחת של סרחיו רגילון, ששיחק בריאל מדריד, סביליה, טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד, ועכשיו מושאל לברנטפורד. על הפרידה שלהם סיפרנו לכם בקיץ האחרון עוד לפני שהיא הייתה רשמית. כזכור, המדור שם לב לחוסר הפעילות המשותפת שלהם בחשבונות האינסטגרם. לצד זה, רצו שמועות שהדוגמנית הפצצה נפרדה מהמגן בגלל רומן עם ז'ואאו פליקס, שהיה חברו לקבוצה.

מאז שום רומן לא נחשף ונראה כי מרתה בת ה-23 מתחרטת על הפרידה. אשת הכדורגלן לשעבר משתתפת בתוכנית ריאליטי של ריקודים בארצה ואחרי ביצוע הריקוד שלה היא פרצה בבכי וסיפרה שזה בכלל לא קשור להתרגשות אלא "לדברים אחרים". המנחים לחצו עליה לספר, אז היא אמרה שהיא "מתגעגעת לאהבה" שלה. לראייה, היא לא מחקה את התמונות המשותפות שלהם מהפיד.

האם היא מנסה להעביר לרגילון מסר שהיא מעוניינת לחזור? "היה לי קשה להתרכז, אבל שמחה שהצלחתי בכל זאת לתת הופעה טובה", סיכמה את התחושות. בספרד בטוחים שיש כאן מסר לאקס שיבין את הסימנים ואולי השניים יצליחו לגשר על הפערים ולחזור.

הם נחשבו לאחד הזוגות המבטיחים בכדורגל הספרדי ואחרי ארבע שנות זוגיות החליטו להיפרד, אבל כבר שמענו על המון זוגות שנפרדו וחזרו ואתם יודעים איך זה כשהאישה רוצה – בדרך כלל היא משיגה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי