"רוצה לעשות איתך אהבה": ויקטוריה שיתפה סרטון של דיוויד בקהאם חצי עירום

כשהיא מתקרבת לגיל 50 בצעדי ענק ועל פי הדיווחים "קרובה לאבד את זה", אשתו של כדורגל ןהעבר האגדי "פינקה את העוקבות" שהתמוגגו מהווידאו של בעלה שנראה מתקן מנורה על סולם ללא חולצה. צפו

(גודל טקסט)

בעוד כחודש תחגוג ויקטוריה בקהאם, אשת הכדורגלן המלכותית והאופנתית ביותר, יום הולדת 50. כבר סיפרנו לכם לפני כחודשיים על כך שככל שחגיגות היובל שלה מתקרבות היא נלחצת ו"מאבדת את זה", אולי זו הסיבה לוידאו שהעלתה לאינסטגרם בפני עשרות מיליוני העוקבים.

צפו בסרטון ששבר את הרשת

החצי השני של דיוויד בקהאם "פינקה" את העוקבות שלה בסרטון בו בעלה עולה על סולם ללא חולצה ומתקן את האור באחת המנורות בביתם המפואר. ברקע מתנגן השיר "אני רק רוצה לעשות איתך אהבה" ו-ויקטוריה אומרת בגאווה לבעלה ש"המוסיקה ברקע היא הכל". לאחר שתיקן הבעלים של אינטר מיאמי את המנורה, הוא אמר: "זהו, תוקן". אשתו בתגובה אמרה לו שהוא כל כך פיקח והוא השיב שהיא צינית.

הסרטון גרף עשרות אלפי תגובות כולל של בר רפאלי שלנו שנקרעה מצחוק. זאת ממש לא הפעם הראשונה שמיס בקהאם מחליטה לצ'פר את העוקבות שלה בסרטונים לוהטים של בעלה תחת הכיתוב: "בבקשה" – היא כבר עשתה את זה בעבר ובכל פעם מחדש היא גורמת להרבה רעש ברשתות החברתיות. "אלוהים יברך אותך ואת התיעודים החשובים שלך עבור הבנות וההומואים", כתב לה אחד העוקבים וסיכם עד כמה הסרטונים שהיא משתפת, משמחים את כולם סביבה.

ומה חושב דיוויד? כמו גבר מצטיין, הוא זורם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי