גרושתו של כוכב העל מכחישה את השמועות על בגידה: "זה שקר!"

בריאיון שהעניקה ל"ניו יורק טיימס", התייחסה דוגמנית העל בפעם הראשונה לספקולציות שגרסו כי חוסר נאמנות שלה הובילה לסיום הנישואים: "נשים רבות שיש להן אומץ לעזוב מתויגות כלא נאמנות"

(גודל טקסט)

מאז שג'יזל בונדשן וטום בריידי הכריזו על פרידה ב-2022, שלל שמועות החלו לצוץ על זוגיות בין הדוגמנית הברזילאית למדריך הג'יו-ג'טסו שלה, חואקין ולנטה. ולמרות שג'יזל והקוורטרבק האגדי המשיכו כבר שניהם הלאה, לאחרונה דווח כי הדוגמנית בגדה בו ולא הייתה נאמנה בזמן שהיו נשואים. כעת, היא החליטה להתייחס לכך לראשונה  בראיון ל"ניו יורק טיימס". תוך שהיא מקדמת את ספר הבישול החדש שלה, ג'יזל הכחישה שהיא בגדה בבריידי לפני הגירושים.

"זה שקר", אמרה בונדשן בתגובה להאשמות שפתחה ברומן עם מאמן הג'יו-ג'יטסו שלה לפני שסיימה את מערכת היחסים שלה עם כוכב ה-NFL לשעבר. "אני באמת לא רוצה לעשות טלנובלה מהחיים שלי. אני לא רוצה לפתוח את עצמי לכל זה", הוסיפה והבהירה שלא בגדה בבעלה לשעבר. 

בונדשן דיברה גם על הביקורת הלא הוגנת שחטפה לאחר שנפרדה משחקן הפטריוטס והבוקנירס לשעבר. "זה משהו שקורה לנשים רבות שמואשמות כשיש להן אומץ לעזוב מערכת יחסים לא בריאה, הן מתויגות כלא נאמנות", הסבירה. "הן צריכות להתמודד עם הקהילות, המשפחות ועם כל התגובות. אף אחד לא באמת יודע מה קורה בין שני אנשים, רק מי שנמצא במערכת היחסים ולא אף אחד מבחוץ יכול להבין". 

בשנה שעברה הכחישה הדוגמנית שניהלה מערכת יחסים עם המדריך והחבר הקרוב שלה, אך בפברואר האחרון דווח שהם בזוגיות לאחר שנתפסו מתנשקים במיאמי. מקור סיפר ל"פיפל" שהזוג התחיל לצאת בשנה שעברה, אבל החליט לקחת את הרומן שלו לאט לאט. המקורב ציין שג'יזל ומדריך הג'יו-ג'יטסו יוצאים מאז יוני 2023: "הם לוקחים את זה לאט, זה התחיל בכלל כחברות. היא מאוד פרטית לגבי חייה ורצתה לשמור את זה בסוד".

מקור שני אישר שרגשותיהם התפתחו עם הזמן לאחר שניהלו מערכת יחסים אפלטונית. "הוא היה נחמה גדולה עבור ג'יזל בזמן שהיא עברה את הגירושים שלה. החברות שלהם הפכה לרומנטית לאחר הגירושים", אמר המקורב ותמך בגרסה שלה שהיא לא בגדה בבריידי. "חואקין הוא בחור נהדר. הוא אדיב ומעורר השראה. ג'יזל היססה בנוגע ללצאת לדייטים אחרי הגירושים. זה היה מאוד טבעי עבורה לצאת איתו", הוסיף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי