"הוא שלח לי בין 10 ל-20 הודעות ביום במשך כל יום בארבע השנים האחרונות"

הלוחמת שהפכה לכוכבת למבוגרים בלבד והרוויחה מיליונים, חשפה בפודקאסט שלה כי היה לה סטוקר והזהירה מפני הרשתות החברתיות

(גודל טקסט)

זוכרים את פייג' ואנזאנט, הלוחמת האמריקאית שהרוויחה הון של כסף בזכות המראה שלה? כעת היא נפתחה וסיפרה על המחיר שהייתה צריכה לשלם מעבר לכסף הגדול שהיא מרוויחה. בת ה-29 פתחה פרופיל באתר למבוגרים במומנטום מושלם והפכה לסנסציה עם למעלה מ-3 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, אך לצד כל זה, נאלצה להתמודד עם סטוקר ששלח לה הודעות הזויות ומלחיצות בארבע השנים האחרונות.

מאז שפרשה מה-UFC ב-2020, הפכה פייג' לכוכבת רשת גדולה. מעבר לכל מה שהיא עושה סולו, יש לה גם פודקאסט עם לוחם ה-MMA אוסטין וונדרפורד, שהוא גם במקרה בעלה, ויחד איתו חשפה שלפני ארבע שנים בזמן אימון בחדר הכושר, פגשה את מי שהפך להיות הסטוקר שלה.

"בזמן שהתאמנתי שמתי לב לבחור שלא מוריד את העיניים ממני. מיד קיבלתי את הוייב של מי זה לעזאזל הבחור ההזוי הזה שבוהה בי במשך שעה", סיפרה האמריקאית תוך כדי שיחה בפודקאסט.

בעלה התערב ואמר שהוא היה צריך ללכת ולדבר עם הבחור הזה, אך פייג' השיבה: "אני חשבתי שהוא אולי מעריץ אז רציתי להיות נחמדה, אנשים יכולים להתרגש מולך כשאתה מפורסם, זה טבעי. אבל אז הוא ניגש אליי ואמר כמה הוא שמח לפגוש אותי ושאנחנו סוף סוף ביחד עכשיו. שאלתי אותו איך קוראים לו והוא אמר שאנחנו מדברים באינסטגרם כבר שנים.

ואז, אחרי שיצאתי מחדר הכושר, פתחתי את ההודעות באינסטגרם וקלטתי שהוא שלח לי בין 10 ל-2ם הודעות ביום במשך כל יום בארבע השנים האחרונות. בכל הודעה הוא כתב שאנחנו נועדנו להיות יחד. האמריקאית הבינה במה מדובר וסיפרה שמאז היא חסמה את הבחור ושצריך לשים לב טוב עם מי מדברים ברשתות החברתיות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי