מגלגלת מיליונים: האימפריה של נטע אלחמיסטר מכה שנית

כחמישה חודשים לאחר הלידה, אשתו של רמי גרשון הציגה גזרה הורסת והשיקה קולקציית קיץ חדשה ורותחת למותג בגדי הים המצליח שבבעלותה. וגם: ההפתעה המרגשת שהיא מכינה וכבר "גמורה" ממנה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה התעייפה. אחרי מירוץ משוגע באירופה ובליגת העל, אלופת המדינה הפסידה למכבי בני ריינה והיא רחוקה כבר עשר נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב, אבל יש מי ששומרת על הגחלת הירוקה לוהטת. קוראים לה נטע אלחמיסטר, האישה שהבינה את הכוח של פלטפורמת הרשתות החברתיות לפני כולנו והיא מגלגלת מיליונים כבר שנים בזכות האמביציה והלוק המרסק שלה.

רגע לפני שהיא מצטרפת למועדון ה-30 וחוגגת את יום ההולדת שלה בהמשך החודש, אשתו של רמי גרשון השיקה קולקציית קיץ חדשה ורותחת למותג בגדי הים שלה 'Bananhot', ביחד עם השותפה שלה, נועה בני. אשת הכדורגלן ריסקה את אינסטגרם עם תמונות בביקיני שמציגות גזרה מושלמת עם אפס זיכרון לעובדה שהיא הייתה בהריון עד לפני חמישה חודשים. בטיימינג נפלא עם החום שהגיע לארץ הקודש, מלכת הביקיני שרפה את הרשת עם דגמים חדשים של המותג שלה וזכתה לאלפי תגובות מפרגנות.

במקביל, נטע חשפה בפני 1.7 מיליון העוקבים באינסטוש, שהיא עובדת על בייבי חדש, אבל עדיין לא מדובר בילד שני. אחרי שהשתמשה בבעלה כפרזנטור לקולקציית הגברים של המותג המצליח, עכשיו אל ים בנם הקטן של רמי ונטע משמש כהשראה שלה ליצור בגדי ים לתינוקות וילדים. "בננהוט קידס" ייקרא הליין החדש לילדים שעדיין בהכנה ונטע "גמורה" ממנו. בקרוב יעשו הכדורגלן, אשתו ובנם צילומי משפחה לבושים כולם בבגדי ים תואמים וכל שנותר לנו זה להתמוגג.

עוד באותו נושא: נטע אלחמיסטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי