למרות שכלתה בלי חזייה, ויקטוריה בקהאם גנבה את ההצגה: "הלוהטת מכולן"

play
ניקולה פלץ | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 31.3 16:39

אשתו בת ה-50 של דיוויד בקהאם העלתה לרשתות החברתיות סרטון שבו היא וניקולה פלץ נראות רוקדות בחושניות על יאכטה - והעוקיבם תהו: "איך זה מרגש שחמתך שווה ממך?". צפו והכריעו בעצמכם

(גודל טקסט)

האישה שהכי מפרגנת לבעלה ברשתות החברתיות רצתה לפרגן גם לכלה שלה, אך הפעם דווקא לא הצליחה. ויקטוריה בקהאם שיתפה בפני 33 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם סרטון בו היא וניקולה פלץ, אשתו של הבן שלה ברוקלין, רוקדות בחושניות על יאכטה. למרות שניקולה המיליארדרית מפזזת לה ללא חזייה עם חולצה לבנה חשופה, ויקטוריה גרפה את רוב המחמאות וגנבה לה את אור הזרקורים.

"איך זה מרגיש שחמותך שווה ממך?", "גם עם 10 פצצות לפניה ויקטוריה תמיד תהיה לוהטת מכולן!",  "את נראית צעירה יותר מהכלה שלך, למקרה שלא ידעת", הגיבו העוקבים שהציפו את הןוידאו שזכה למיליוני צפיות. הבקהאמים בילו את חופשת חג הפסחא בהרכב כמעט מלא (מינוס רומיאו שנעדר) על היאכטה המפוארת שלהם כשהם מצויידים באוזניים של ארנב הפסחא והרבה אלכוהול.

ומה עשתה הכלה שלה יממה אחרי פרסום הסרטון? פירגנה לחמות שלה בתמונה משותפת של שתיהן בפיד שלה וכתבה: "אוהבת אותך". מה שאומר שהיא לגמרי מקבלת באהבה ובהבנה את העובדה שאמא של הבעל שלה, היא פצצה שאוטוטו תחגוג 50. בכל זאת, מי שהופיעה בכל העולם, שרה ורקדה במשך עשור עם הספייס גירלז – להקת הבנות המצליחה בכל הזמנים, נשארה צעירה לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי