לא עמד בזה: "הסיבה האמיתית" להתאהבות של רונאלדו בג'ורג'ינה

play
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | מסך, אינסטגרם
ההחמצה הגדולה בקריירה שלו? צפו בהחטאה המטורפת של כריסטיאנו רונאלדו 03:43

סיפור ההיכרות של הזוג הכי מםורסם ומצליח בספורט העולמי מוכר כמעט לכולם, אך מה באמת גרם לפנומן הפורטוגלי להחסיר פעימה כשהוא פגש אותה לראשונה? "זה סיחרר אותו, הוא לא הצליח לעמוד בפניה"

(גודל טקסט)

על פי מדד העוקבים, הזוג הכי חזק, מפורסם ובעיקר נעקב היום בעולם הכדורגל הוא כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס. מלך האינסטגרם עם 627 מיליון עוקבים בת הזוג שלו שמתקרבת ל-59 מיליון עוקבים, הם מעצמה ענקית, מכונה משומנת של כסף, יוקרה, פאר וכמובן, סיפור אהבה מרגש. אי שם ב-2016, כוכבה של אל נאסר שהיה אז הכוכב הכי גדול שידעה ריאל מדריד, התאהב במוכרת הפשוטה שחלמה להיות מעצבת אופנה.

סיפור ההיכרות שלהם ידוע לכל, כפי שחשפה אשת הכדורגלן בת ה-30 בתוכנית הדוקו ריאליטי על חייה "אני ג'ורג'ינה" שכיכבה בנטפליקס במשך שתי עונות. אבל השבוע, בתקשורת הספרדית חשפו את "הסיבה האמיתית" שגרמה לפורטוגלי לחשוק בספרדיה. כידוע, CR7 נכנס לחנות של גוצ'י במדריד, ג'ורג'ינה נתנה לו שירות, ומשם הכל היסטוריה. אבל חוץ מהחיוך הכובש, ב"דיילי סטאר" חשפו משהו נוסף שתפס את תשומת ליבו של רונאלדו מהרגע הראשון – הישבן שלה.

מקורב אליו אמר: "הישבן של ג'ורג'ינה סיחרר את כריסטיאנו. הוא לא הצליח לעמוד בקסם שלה והוא משוגע על הגוף שלה". וזה עוד לפני הכסף, המאמנים, חדרי הכושר הפרטיים וכל מה שמסביב, ככה טבעי, יש לאשת הכדורגלן ישבן "מפואר" כפי שנכתב.

בשנתיים האחרונות, היא גם עובדת עליו חזק כפי שהיא משתפת את העוקבים באימוני הכוח שלה וריקודי הטוורקינג שמחזקים את שרירי הישבן וגורמים לו לבלוט אפילו עוד יותר. על הסרטון האחרון ששיתפה למשל, שלה מרימה משקולות בביתם, זכתה לאלפי תגובות, רובן באמת התייחסו לחלק האחורי של גופה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי