יוצאת דופן: לא תאמינו איך מישל גרציג נראית כשבועיים לאחר הלידה

זמן קצר לאחר שילדה את אלי, בתה הבכורה, אשתו של טיבו קורטואה שיתפה סטורי שהציג לוק הורס והותיר גם את המדור המום ונפעם

(גודל טקסט)

לפני כשבועיים מישל גרציג זכתה לתואר חדש בחייה, "אמא", לאחר שילדה את אלי, בתה הבכורה. התינוקת הגיחה לעולם בלידה טבעית במדריד, לשם הגיעו ההורים של מישל ללוות אותה ברגע הכי מרגש ב-26 שנות חייה. כעת, אשתו של שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה שיתפה את מאות אלפי העוקבים שלה איך היא נראית שנייה וחצי אחרי לידה והציגה גזרה הורסת.

בשיאה. מישל גרציג | מסך אינסטגרם

אשת הכדורגלן העלתה לסטורי שלה סרטון בומרנג בו היא דוחפת את העגלה של אלי הקטנה ובו היא ולובשת חזיית ספורט וטיץ של Z ספורט, מותג האופנה אותו היא מפרסמת. מה שהימם את המדור ואת אלפי העוקבים זו כאמור הגזרה הלוהטת של מישל, שהציגה בטן שטוחה, גזרה דקה וארוכה ללא כל זכר לעובדה שעד לפני רגע היא הייתה בהריון. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נדהמים מההתאוששות הזריזה של נשות הכדורגלנים אחרי לידה, אבל הפעם גם אותנו היא הצליחה להדהים.

גם נטע אלחמיסטר שילדה את אל ים לפני חמישה חודשים חזרה מהר מאד לביקיני, כשגם מיה גולדמן אשתו של שובל גוזלן, נוי ביבי אשתו של רז מאיר ועוד רבות וטובות חזרו לסקיני ולחולצות בטן מהר מהמצופה.

יש שיגידו שזה קשור למקצוע, בכל זאת דוגמנית, אבל האמת היא שהיום קיימת מודעות גבוהה לשמירה על אורח חיים בריא וגם בהריון נשים רבות מעדיפות לאכול "רגיל" ולא בשביל שניים כמו שחשבו פעם, ועל כן התוצאות המופלאות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי