"לא התחתנתי בשביל להתגרש": קאקה חשף את הסיבה האמיתית לפרידה

play
קאקה וקרולינה דיאס | אינסטגרם
"אם יש קבוצה שיכולה לאבד פעמיים 10 הפרש, זו מכבי תל אביב של קין" 48:03

לאחר שהאקסית טענה ש"הוא היה מושלם מדי", כדורגלן העבר עשה סדר והסביר מה הוביל לפירוק המשפחה: "עשיתי הכל שזה לא יקרה"

(גודל טקסט)

בתחילת השבוע סיפרנו לכם על קרוליין סליקו, גרושתו של קאקה, שחשפה את הסיבות לגירושים מכדורגלן העבר הברזילאי: "הוא אף פעם לא בגד בי ותמיד התייחס אליי יפה, הקמנו משפחה נפלאה, אבל לא הייתי מאושרת, משהו היה חסר. הבעיה הייתה שהוא היה מושלם מדי בשבילי", הסבירה אשת הכדורגלן לשעבר וגרמה לסערת ענק, אליה האקס לא יכול היה להישאר אדיש. 

קאקה, לא הסכים עם הדברים של אם ילדיו והחליט להגיב לקרוליין לאחר ההתבטאויות שלה, והוא עשה זאת בפודקאסט בארצו שבו הבהיר: "ב-2015 התחתנתי ואשתי באותה תקופה החליטה שהיא לא רוצה את זה יותר. קרוליין החליטה לפרק את הזוגיות ואמרה לי 'אני לא מאושרת ואני מייחסת את האומללות שלי לנישואים שלנו'. אז מושלם? לא הייתי אומר", אמר קאקה ונשמע שפתח פצע כואב. 

"חייתי בארצות הברית באותה תקופה ושיחקתי באורלנדו סיטי, אבל קרוליין ביקשה לחזור לברזיל. 'אני רוצה לחזור לברזיל ואני לא רוצה להיות נשואה לך יותר', היא אמרה לי", חשף קאקה.

קאקה המשיך והוסיף שאם זה היה תלוי בו, הוא לעולם לא היה מתגרש כי זה סותר את אמונתו הדתית: "קראתי ספר בשם 'פרובה דה פוגו', ספר נהדר ואני ממליץ עליו לכל מי שיש לו בעיות בנישואים. עשיתי הכל כדי לא להתגרש, כי שם נוצר הסכסוך הפנימי שלי – נוצרי לא מתחתן כדי להתגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי