"אני יודעת שאתה נשוי אבל אתה ממש חתיך": ההודעה שקיבל מאור בוזגלו

play
מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 17.4 16:23

כדורגלן העבר שיתף את העוקבים בהודעה שקיבל באינסטגרם באמצע הלילה. אשתו מירן: "הוא לא אשם אבל הוא יצטרך להכיל את הפרצוף"

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על מירן ומאור בוזגלו הייתה כאשר אשת הכדורגלן לשעבר רשמה הישג מרשים והגיעה לחצי מיליון עוקבים באינסטגרם. מאז הצטרפו עוד כמה אלפים, ויחד האימפריה של הזוג המפורסם כבר עברה מזמן את מיליון בני האדם שעוקבים אחרי כל צעד שלהם. קהל העוקבים של כדורגלן העבר ואשתו שמכור לסדרת הדוקו ריאליטי שלהם ביס, ממשיך לקבל עידכונים באופן תדיר בסטורי, כולל אפילו דיונים ו-ויכוחים.

ההודעה שקיבל מאור בוזגלו | מסך אינסטגרם

בדרכם לחלוקת סלי מזון לנזקקים לכבוד חג הפסח, מירן שיתפה את העוקבות בהודעה שנשלחה אליה: "הרגע החמאתי לבעלך המתוק אז לא לקנא. אוהבת מלא, גם מעריצה שלך". מירן שיתפה את ההודעה על גבי סרטון שלהם נוסעים ברכב וכתבה: "בעיקרון הוא לא אשם אבל הוא יצטרך להכיל את הפרצוף שלי".. מאור שיתף גם הוא את הסטורי אצלו והוסיף: "בעיקרון הוא לא אשם אבל הוא אשם". 

כדורגלן העבר, והדיג'יי בהווה, המשיך להתלוצץ ו"להתגרות" באשתו ושיתף לאחר מכן בצילום ההודעה שקיבל מאותה עוקבת: "היי חתיך, מה שלומך? אני יודעת שאתה נשוי אבל אתה ממש חתיך ודיג'י ממש מדליק. מאחלת לך רק הצלחה". מאור הוסיף בהומור: "נראית טוב ועוד ב-01:00 בלילה". מירן לא הגיבה לאותה ההודעה. המדור תוהה: אם הוא נשוי, ואת יודעת מי זאת אשתו – מדוע את שולחת לו הודעה?

מה שיפה לראות אצל השניים ועל כן קהל העוקבים העצום, זו האותנטיות והעובדה שהם משתפים לא רק רגעים יפים ופוטוגניים, אלא גם וויכוחים, אי הסכמות בנושאים מסויימים וגם את הצד המכוער של הרשתות החברתיות, שם כידוע לפעמים לאנשים אין גבולות.

מירן ומאור כבר למודי ניסיון אחרי שנים על גבי שנים בעין התקשורת,ועל כן לוקחים את הכל בהומור ובצחוק, כמו במקרה הקודם שסיפרו שעוקבת של מירן שלחה לה איך לא מפריע לה שנאור עושה לייק על סרטונים של בחורות בחוטיני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי