מכבי חיפה איבדה אליפות, אבל זכתה באוהדת הכי יפה בישראל

play
נועם בוהדנה | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב 12:56

אחרי ההפד הכואב למכבי תל אביב בסמי עופר ואיבוד התואר הנחשק, המדור איתר ביציע הכבוד בסמי עופר את לא אחרת מאשר האחיינית של מירי בוהדנה שלבשה ירוק וניסתה לדחוף את הקבוצה בכל הכוח

(גודל טקסט)

בעקבות ההפסד למכבי תל אביב בסמי עופר, מכבי חיפה תאבד בקרוב רשמית את התואר "אלופה". חוץ מברק בכר שיחזור בקיץ לכרמל בקול תרועה ויקווה לעשות מתיחת פנים בעונה הבאה ולהחזיר את צלחת, יש לנו בשורה שתשמח את הקבוצה, האוהדים וכל מי שליבו ירוק.

נועם בוהדנה | מסך אינסטגרם

נועם בוהדנה, הדוגמנית היפייפיה בת ה-21 והאחיינית של מירי בוהדנה, חשפה מי הקבוצה האהובה עליה בישראל. היא הגיעה לסמי עופר עם חברתה הטובה, עמית פיליפ – אשתו של סאן מנחם שכידוע הודיע על פרישה מכדורגל השבוע. אשת הכדורגל תיעדה את הרגע ואת החברה המהממת שלה שלבשה ירוק במשחק נגד מכבי תל אביב ואפילו התעטפה בצעיף. השתיים עודדו את הקבוצה יחד עם אמרי, בנם של עמית וסאן, והעלו יחד את רף היופי ביציע הכבוד.

השאלה הראשונה שבטח עולה בראשכם היא האם נועם רווקה. ובכן, היא לא, ואיכשהו תמיד יש לזה קשר לכדורגל. דוגמנית אחרת שנכנסה לענף לא מזמן היא עומר נודלמן, שכבר מספר חודשים מנהלת מערכת יחסים עם שון סימנוביץ', אחיה הצעיר של הנציגה שלנו בלה ליגה, קורל סימנוביץ'. האקס המיתולוגי שלה ומי שהיה הארוס של נודלמן, איש העסקים עידו ברניקר, הוא הצמוד של בוהדנה הצעירה. השניים יוצאים כבר מפברואר האחרון.

עמית פיליפ | מסך אינסטגרם
עוד באותו נושא: מכבי חיפה, נועם בוהדנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי