Sport1 Banner

תהיה יותר מפורסמת ממנו? "התפקיד החדש" שהודבק לאשתו של ליאור רפאלוב‎

play
גל רפאלוב, ליאור רפאלוב | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 9.5: ריאיון עם גל רפאלוב 12:56

האם כוכב מכבי חיפה יפתח את עונת 2024/25 ללא אשתו? רשימה ש"דלפה" לרשת חשפה כי גל עשויה להיכנס בקרוב לבית האח הגדול. התגובה שלה ושל רשת 13 בפנים

(גודל טקסט)

האם ייתכן שליאור רפאלוב יפתח את העונה הבאה במכבי חיפה כאשר אשתו גל לא תהיה לצידו? לפי הפרסומים שרצים היום (שלישי) ברשת, מסתבר שזו בהחלט אפשרות. בעוד פחות משבועיים תיפתח דלת הבית הכי מפורסם בישראל, "בית האח הגדול", תוכנית הריאליטי שמושדרת ברשת 13 וזוכה לרייטינג הכי גבוה של הזכיינית ועתידה ללוות אותנו במשך הקיץ.

הרשימה שרצה ברשת | מסך אינסטגרם

בין השמות שהיו ברשימה ש"דלפה" לרשת, מככבת גל רפאלוב כ"דוגמנית" והמדור תהה איך יסתדר הכדורגלן עם שלושה ילדים ללא אשתו במשך כשלושה חודשי צילומי התוכנית? מיד פנינו לגל שמטעמה נמסר כי: "האח הגדול היא תוכנית מהממת, נצפה יחד בעליית התוכנית בעוד שבועיים ונראה". חושבים שיש סיכוי שנראה אשת כדורגלן פעיל מככבת בפריים טיים ועוד בזמן שהיא מפיקה מעבר דירה לביתם החדש בקיסריה?

הבוקר פירסמנו על כי השתתפות של ירדן שועה בריאליטי "מגדלים", נפלה ברגע האחרון לאחר שכבר היה עם חוזה ביד וכעת שמה של רפאלוב עלה לכותרות. העניין הבלתי פוסק בשחקני הכדורגל ונשותיהם מוכיח לנו פעם נוספת שאין בידור יותר טהור מעולם הספורט.

מרשת נמסר בתגובה לרשימה ש"נחשפה": "זהות הדיירים שיכנסו לבית האח הגדול תיחשף באירוע הכניסה, בשידור חי ב-2.6 ברשת 13, במהלכו נגלה במי נתאהב הפעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי