אחרי הסערה: האקסית של כוכב מכבי תל אביב הצטלמה בלי חלק עליון

לאחר שהפרידו כוחות והתלונה שהוגשה במשטרה בוטלה ("עשו מזה יותר ממה שזה"), נועה בן חמו מעלה הילוך ומסרבת לרדת מהכותרות

(גודל טקסט)

לדור תורג'מן מחכה קיץ עמוס. כידוע, חלוץ מכבי תל אביב יטוס לצרפת ויקווה להוביל את נבחרת ישראל להצלחה באולימפיאדת פריז 2024. אחרי האליפות הצהובה ועד שהטורניר האולימפי ייצא לדרך, הוא נהנה מחופשת הקיץ הקצרה ומתכונן לשמוח עבור חברו לחדר ההלבשה אושר דוידה, שמתחתן הערב (שלישי). במקביל, האקסית המדוברת שלו, נועה בן חמו, לא יורדת מהכותרות.

ללא חלק עליון, נועה בן חמו | מסך אינסטגרם

הפעם, אשת הכדורגלן לשעבר שיתפה את אלפי העוקבים באינסטגרם בתמונה לוהטת, כשהעלתה לסטורי תיעוד ללא חלק עליון בחוף הים. כידוע, המושבניקית החלה בקריירת דוגמנות, היא מיוצגת על ידי סוכנות ג'נטיקס מודלס ועדיין זוכה לתגובות אוהדות בקרב נשות שחקני מכבי ת"א שמפרגנות לה כמעט על כל פוסט. האם הקיץ והשמש מסמנים קאמבק בעתיד הקרוב? אין לדעת.

נועה בן חמו | צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, בחודש שעבר שיתפה את המדור בכל מה שהוביל לפרידה ולתלונה שהגישה במשטרה נגד תורג'מן, אותה גם דאגה לבטל: "אנחנו צעירים ועברנו דברים לא פשוטים, הוא בכדורגל ואני בחיים שלי. איבדתי בן אדם שהוא כמו אח שלי ולא הצלחנו להכיל אחד את השנייה. היינו צריכים את ההפסקה הזאת ולא יודעת מה יהיה בעתיד. דור היה חלק מהמשפחה שלי ואני משלו, עשו מזה יותר ממה שזה".

נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם
עוד מהימים שהיו ביחד – נועה בן חמו, דור תורג'מן | צילום מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: דור תורג'מן, נועה בן חמו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי