השתגע? צפו במראדונה חושף את הישבן

לאחר שבעולם ציינו 34 שנים לצמד ההיסטורי מול אנגליה במונדיאל, ברשת הופץ סרטון מטריד של כדורגלן העבר עם האקסית שלו

(גודל טקסט)

מספר שעות אחרי שציינו אתמול (שלישי) 34 שנים לחגיגות של ארגנטינה על אנגליה והצמד הפנומנלי של דייגו מראדונה, פורסם ברשתות סרטון בו כדורגלן העבר חושף את ישבנו בריקוד בביתו. הארגנטינאי נתן לישבן שלו לככב בסרטון בזמן שהוא רוקד בביתו עם האקסית שלו, ורוניקה אוג'דה. הווידאו המדובר צולם לפני מספר חודשים כשהשניים עוד היו יחד, וכעת אפשר לראות אותו בכל מקום עם הישבן של מי שכבש את הגול אולי הכי יפה בהיסטוריה, מרקד לו.


רק אתמול פרסם מראדונה בחשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים מיליונים, תמונות מאותו משחק מדובר של נבחרתו משנת 1986 וכתב: "שנה נוספת שאנחנו מציינים את המשחק הגדול הזה. אם מישהו ירצה למחוק אותי מההיסטוריה של הכדורגל – אני עדיין כאן. הייתי הקפטן של קבוצה שנלחמה עם הנשמה שלה כדי לנצח. זה יהיה גביע העולם שייזכר תמיד. גאה בכם חברים שלי לנצח". מאז רגע השיא בקריירה שלו, חייו של שחקן העבר עברו לא מעט פרשיות וסקנדלים בהם היו מעורבים – לכאורה – התעללות בילדים, סמים ואלכוהול.


אפילו הגולשים שצפו בווידאו של מראדונה חושף את ישבנו בדיוק ביום בו כל עולם הכדורגל נזכר בגול הסנצסציוני שלו כתבו כי: "קשה לעשות את ההפרדה ביו השחקן שהוא היה ואיך שהוא הימם את הקהל האנגלי, לבין הדמות שלו היום רוקד קומביה וחושף ישבן בגיל 59".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי