האקסית של רונאלדו חשפה פטמות: "מה לא תעשי בשביל רייטינג?"

רונאלדו ואירינה
רונאלדו ואירינה | Gettyimages

בזמן שהפורטוגלי שינה לוק, אירנה שייק הצטלמה בחזייה שקופה וזכתה לתגובות נזעמות מהמעריצים של CR7. הצפייה על אחריותכם בלבד

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כמה זמן לא סיפרנו לכם מה שלום האקסית הכי מפורסמת בכדורגל העולמי, זוגתו לשעבר של כריסטיאנו רונאדלו, אירנה שייק. בזמן שהוא מגדל תלתלי אפרו ושובר את הרשת עם התספורת החדשה שלו, הדוגמנית הרוסיה גרמה תוך מספר שעות לסערה בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים כמעט 14 מיליון איש, ביניהם לא מעט כדורגלנים וכמעט שני מיליון (!) ישראלים.

שייק פופולרית לא רק כאן בארץ, כי אם בכל העולם, והיום (רביעי) החליטה לשתף תמונה בהלבשה תחתונה כשהיא מדגמנת את המותג הידוע "אינטימיסימי" לו היא משמשת פרזנטורית כבר שנים. עד כאן נשמע רגיל לחלוטין, נכון? אז זהו, שהפעם החזייה שלה הייתה שקופה עד כדי כך שניתן לראות את הפטמות שלה בבירור. עם גזרה מושלמת וייחוס כל כך ידוע, אוהדיו של רונאלדו זעמו. "את אמא לילדה! כבר בת 33! איך את מעזה", כתבו חלק מאלפי העוקבים שהגיבו לפוסט. "איזה מזל שרונאלדו עזב אותה", "פרובוקטיבית" ועוד שלל תגובות כעוסות.


היו גם כאלו שהחליטו להשוות אותה לחברה הנוכחית של הפורטוגלי, ג'ורג'ינה רודריגס, וכתבו: "ג'ורג'ינה משאירה לך אבק! לא חושפת פטמות בשביל רייטינג!". וכמובן שיש לא מעט ממעריציה ואוהדיה שהתעלפו על יופיה ויצאו נגד "העתיקים" בדעותיהם. גם מימי לוזון שלנו, הקוסמטיקאית הישראלית וחברתה הקרובה של שייק, הרימה לה בתגובות. את הפצצה הרוסיה זה בטוח לא עניין והיא מבלה ברגעים אלו ממש במצעד של הקהילה הגאה בניו יורק שם היא תומכת בשלל חבריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי