מאור, שומע? אחיך, אסי בוזגלו, עשוי לעקוף אותך בסיבוב

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

השורד הכי מדובר על האי הכפיל תוך פרק זמן די קצר את מספר העוקבים שלו באינסטגרם. מעמדו של כוכב הפועל תל אביב כבן המשפחה הכי נעקב בבית בסכנה?

(גודל טקסט)

הוא השורד הכי מדובר בעונת ה-VIP הנוכחית, החברים שלו מתים עליו, האויבים שלו מכבדים אותו ואפילו מנחה התכנית המציא לו כינוי: 'שייח בוזגלו'. אסי בוזגלו הוא ה-דבר הכי חם בפריים טיים על מסך הטלוויזיה שלנו מאז שתכנית הריאליטי של רשת עלתה לאוויר. גם כשהפרק נגמר, כבר מזמן הבנו שבוזגלו מספק עניין 24/7. לראייה, חשבון האינסטגרם שלו פשוט התפוצץ בחודשיים האחרונים וכעת הוא ממשיך לעלות כמו מטאור. בוזגלו, אמנם עדיין לא במימדים של אחיו מאור, אך מתקרב אליו בצעדי ענק והיום (שני) הגיע ל-200 אלף עוקבים באינסטגרם.

עוד לפני שהישרדות עלתה, אסי היה מוכר בעיקר כאחיו הגדול והמצחיק של מאור, זה שפרש לאחר קריירת כדורגל שלא הצליחה לנסוק, אבל התבלט בריאליטי המשפחתית של יס, 'הבוזגלוס', בזכות האישיות הכריזמטית שלו. שנייה לפני שהחל לככב כמעט באופן יום יומי בפריים טיים, לכדורגלן לשעבר היו כמאה אלף עוקבים, מה שאומר שתוך כחודשיים הוא הכפיל את מספר העוקבים שלו. מאור אחיו מתקרב ל-300 אלף עוקבים, עם 298 אלף ליתר דיוק, ובקצב המטורף הזה, אסי עשוי לבצע מהפך ולעקוף אותו.

העובדה שהוא לא מתבייש להגיד כל דבר, בין אם זה להגיב על אמירות שנויות במחלוקת כמו אז עם סוגיית ההומוסקסואליים, לצאת על בת ברית כפי שעשה כשראה מה ליטל סמדג'ה אמרה עליו, או סתם לפרגן לחבריו ולאשתו עדי, הפכו את אסי לדמות שאנשים אוהבים. "מי אמר שאי אפשר להבקיע שער אחרי הפרישה?"' כתב אסי על גבי השער של מגזין "לגבר" בכיכובו שיצא היום לדוכנים. עם שער חדש, תכנית ריאליטי שלא מפסיקה להפתיע ומאתיים אלף עוקבים, אסי בלתי ניתן לעצירה ואנחנו ממתינים להישג הבא.

אסי בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי