בתו של אסי בוזגלו מגיבה על הפיצוץ עם ישראל!

אייר בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

אייר בת ה-13, שהפכה בעצמה לכוכבת רשת הבהירה: "אנשי ההפקה בדקו את העניין לעומק, זה הגיע אף לחו"ל, וזה מה שהוחלט". עוד אמרה: "אבא שלי עבר דרך מדהימה במשחק, יש כאלה שאהבו ויש כאלה שפחות, אך תכבדו כל אדם"

(גודל טקסט)

לאחר הזכייה של אסי בוזגלו במיליון שקלים ואחרי הקעקוע המטורף של "השורד האחרון" שמעטר את רגלו של השייח' מאז אתמול, כעת בתו בת ה-13 אייר בוזגלו, הציגה את דעתה על כל הסאגה שהתחוללה בגמר וגרמה לסערה גדולה בינו ובין ישראל אוגלבו. כזכור, אילולא קולו של בני ברוכים היה נפסל בהצבעה הראשונה, ישראל היה זה שזוכה במיליון, אך בשל טענות כי השניים סגרו ביניהם "דיל" שישראל יעביר לברוכים מאה אלף שקלים, הפקת התוכנית החליטה לאחר בדיקה מקיפה לפסול את הקול ולערוך לראשונה הצבעה חוזרת.

לאחר הזכייה של השורד הכדורגלן, זוגתו של ישראל, שחקנית הכדורגל קארין סנדל, התרעמה על ההחלטה וכתבה בסטורי שלה: "ככה נראית גניבה לאור יום חברים". בתו של אסי, הפכה בחודשים האחרונים לכוכבת רשת בעצמה כפי שכבר סיפרנו לכם לא פעם, ובזמן שהיא מתקרבת ל-100 אלף עוקבים, החליטה לענות על שאלות. אחת מהן הייתה, מה דעתה על מה שקרה בין בני לישראל. הדור הבא של משפחת בוזגלו לא היססה להגיב והשיבה: "קרה מה שקרה, וזה נגד חוקי הפורמט".

"אנשי ההפקה בדקו את העניין הזה לעומק, והגיעו עד מי שהמציאה את הפורמט בחו"ל וזה מה שהחליטו. זו לא החלטה של ההפקה שלנו בישראל, זה הרבה יותר גדול מזה. מכור זה לא היה – הייתה הצבעה של המושבעים והכל התנהל בצורה מאד ברורה. לדעתי כל מי שהגיע לגמר עבר דרך במשחק ואבא שלי עבר דרך מדהימה. הוא שיחק את המשחק בצורה הטובה ביותר בעיניי. ברור שאנחנו אנשים שונים, יש כאלו שאהבו אותו ויש כאלו שפחות וזה בסדר. אבל, תכבדו כל בנאדם ותפיצו אהבת חינם". מי היה מאמין שאלו מילים של ילדה שנמצאת בסך הכל בכיתה ח'.

משפחת בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי