אשת הכדורגלן שברה את הכלים: "הליכוד זו מפלגה שחיה על שקרים"

אייל ברקוביץ' ומירי רגב | אודי צטיאט

ספיר ינקו לא אהבה את דבריה של מירי רגב, שלכאורה הציגה נתונים לא מדויקים: "זה הדבר הכי מביך שראיתי", כתבה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

סערת מירי רגב לא יורדת מהכותרת. אתמול התראיינה שרת התחבורה לקרן מרציאנו בקשת 12, שם אימתו אותה עם שלל נתונים לכאורה לא מדויקים שסיפקה באותו ראיון מדובר אצל אופירה וברקוביץ' ביום שישי האחרון, בו כזכור אמרה לאייל ברקוביץ' כי תדאג לכך שלא יהיה מאמן נבחרת ישראל כל עוד לא יתנצל על דבריו וזאת לאחר שכדורגלן העבר טען כי היא מתנהלת יחד עם חבריה "כמו ארגון פשע".

ספיר ינקו, אשתו של השוער אריק ינקו ממכבי פתח תקווה, צפתה בראיון והתעצבנה מהדברים של השרה, אך לא חששה להביע את עמדתה בנושא. "הדבר הכי מביך שראיתי בחיי", היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים כמעט מאה אלף איש. "מפלגה שחיה על שקרים, כל האמת בפרצוף". הוסיפה ספיר על הנתונים שהציגה שרת התחבורה וגרמו לה להזדעזע.

"זה מרגיש כאילו המדינה השתגעה וזה מפחיד אותי", אמרה ספיר לאחר שצפתה בראיון ופרסמה את תחושותיה בחשבון האינסטגרם שלה. גברת ינקו לא מרבה לשתף, אך כשכן היא לא חוששת מאף אחד, כותבת באומץ לב ובעקבות כך היא גם סופגת לא מעט תגובות שליליות. ינקו, כמו כולנו, שואפת לעתיד טוב יותר.

View this post on Instagram

🌴

A post shared by Sapir Yulie Yanko (@sapir_yanko_) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי