אחרי העימות ברשתות: פרימו הגיב לזהבי. קופמן: "הגיע לך"

לאחר שהכוכב לא אהב את דבריו וחשף צילומי מסך של הודעות פרטיות, העיתונאי דיבר על התקרית בתכנית הספורט של 103FM: "ערן צריך ללמוד לקבל ביקורת". האזינו

(גודל טקסט)

אחרי העימות הסוער ברשתות החברתיות עם ערן זהבי, העיתונאי משה פרימו דיבר הערב (שני) על התקרית בתכנית הספורט של 103FM ואמר: "אני לא אחזור על כל מה שהיה. מי שראה ראה. קראתי בכל אתרי האינטרנט הבוקר ללא יוצא מן הכלל, ציטוטים מהולנד שאומרים שערן זהבי הוא שחקן שדואג רק למספרים שלו. צייצתי בטוויטר שאותי זה לא מפתיע, הרי אני כבר שנים אומר את זה. אני כתבתי את זה בעקבות ההולנדים. לא ראיתי את המשחק אפילו. התייחסתי לזה שערן זהבי דואג רק לעצמו, שנים אני רואה את זה – בסין, בנבחרת. זכותי להעביר ביקורת וערן צריך ללמוד לקבל ביקורת".

האזינו לדבריו של פרימו על זהבי

על ההודעות ששלח לזהבי ופורסמו על ידי הכדורגלן באינסטגרם: "אתה מדבר על הודעה ששלחתי לו לפני מספר חודשים. תמיד אני אומר שהוא שחקן גדול, אתה מערבב פה דברים. לפני מספר שבועות כתבתי טור וביקרתי את זהבי במשחק הנבחרת ואמרתי שהוא דואג לעצמו. שחקן נבחרת ישראל כתב לי הודעה ואמר "כל מילה בסלע". אם הייתי מפרסם בתקשורת מה כתב לי שחקן נבחרת ישראל על זהבי, האם הייתי נותן סקופ או שהייתי יוצא זבל? האם אתה היית שולח בתקשורת מה כתב לך שחקן? זה גועל נפש לפרסם. אני מחכה לפעם הבאה ששחקן כדורגל יוציא הודעה מעיתונאי. פעם אחת. עובדה שלא מוציאים. למה אני מתכתב איתם? במסגרת העבודה אני מתכתב עם כולם".

האזינו לדבריו של אסף כהן על זהבי

ערן זהבי, משה פרימו | עמוד האינסטטרם של ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי