שחקני ליגת העל תפסו צד בעימות הסוער בין עמית סגל לאילנה דיין

עמית סגל, אילנה דיין
עמית סגל, אילנה דיין | מסך

אחרי שיצאו נגד התקשורת, חלק מהשחקנים התפעלו מהפרשן הפוליטי שטען כי "זה לא עימותים אלא פוגרומים של ערבים". בן חיים, רייכרט, דגני, גרצ'קין, גבאי ואחרים שיבחו: "צדיק אחד בסדום". צפו בעימות

(גודל טקסט)

האלימות והעימותים הקשים בערים המעורבות עוררו ויכוח נוקב שעלה לטונים גבוהים באולפן חדשות 12. אחרי שיצאו נגד התקשורת, חלק משחקני ליגת העל המשיכו לתפוס צד והביעו תמיכה בפרשן הפוליטי, שהתעמת עם מגישת עובדה וטען בין השאר כי "זה לא עימותים אלא פוגרומים של ערבים". דיין ענתה: "אנחנו משרטטים את דיוקן פניו של המקום הזה, ואם לא נשים זרקור על בת ים – לא נצליח לצאת מזה".

צפו בקטע

"צדיק אחד בסדום", כתב טל בן חיים החלוץ והוסיף אימוג'י של כתר על ראשו של סגל. בן רייכרט הצטרף: "כל האמת בפנים שלכם מאת עמית סגל. תקשורת של עוכרי ישראל". מקס גרצ'קין הוסיף: "הצגה של איש אחד". תמיר עדי הביע עמדה דומה: "אחד שפוי שלא עוצם את עיניו". "גבר! לפחות אחד מנסה להעמיד את כל העיתונאים שם במקום", ציין אוראל דגני.

דובב גבאי, שיצא אתמול במתקפה חריפה נגד יונית לוי ודנה וייס, חיבק את סגל: "זכינו שיש לנו אחד כמוך" ועקץ כשבחר לכתוב "תשקורת" ולא "תקשורת". נאור פסר הצטרף: הקול השפוי היחיד בתקשורת ההזויה הזאת". אין סימטריה! הלוואי שהיו עוד אנשי תקשורת כמוהו", הוסיף דודי תירם.

הסטורי של טל בן חיים החלוץ
WhatsApp Image 2021-05-14 at הסטורי של טל בן חיים החלוץ | מסך, אינסטגרם
הסטורי של דובב גבאי
הסטורי של דובב גבאי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי