צד את עיני האוהדים: הקעקוע החדש של בת זוגו של רונאלדו

בזמן משחקה של נבחרת פורטוגל נגד בלגיה ביורו, נחשף הקעקוע שהוסיפה ג'ורג'ינה רודריגס על גבה לקראת עליית הסרט הדוקומנטרי אודותיה לנטפליקס

(גודל טקסט)

רגע כואב חוו אתמול (ראשון) נבחרת פורטוגל וכוכבה הנוצץ, כריסטיאנו רונאלדו, שהודחו מיורו 2020 בשלב שמינית הגמר על ידי נבחרת בלגיה. החלוץ שמוביל את טבלת השערים בטורניר קיווה לשמור על תוארו כאלוף אירופה, אבל לצערו הוא ייאלץ להמשיך עם הפנים קדימה לקטוף תארים עם יובנטוס (או קבוצה אחרת) ואולי נזכה לראות אותו בעוד שלוש שנים, בגיל 39 ביורו הבא. דבר אחד שהוא יכול להתנחם בו זו בת הזוג שלו, הדוגמנית הספרדייה ג'ורג'ינה רודריגס, שגם אחרי שהפכה לכוכבת על בפני עצמה, עדיין נמצאת שם בשבילו באש ובמים.

אתמול הגיעה היפהפייה לאצטדיון בסביליה על מנת לצפות בבן זוגה ביחד עם שתי קרובות משפחה ובנו הבכור של CR7, כריסטיאנו ג'וניור, והאוהדים הפורטוגלים לא היו יכולים להישאר אדישים לקעקוע החדש של אשת הכדורגלן שישבה בשורה הראשונה. ג'ורג'ינה לא הצליחה להתחמק מעיני הנץ של האוהדים שהבחינו בקעקוע חדש על גבה, המשתלשל אל תוך החזייה ומציג מיקרופון על סטנד. ב"סאן" הבריטי מדווחים כי הקעקוע הוא מחווה לסרט הדוקומנטרי מבית נטפליקס בו היא צפויה לככב וייקרא על שמה, "ג'ורג'ינה", שמצטלם בימים אלו.

בת הזוג של רונאלדו מושכת את תשומת הלב בכל מקום אליו היא מגיעה, ובגיל 27, עם כמעט 26 מיליון עוקבים באינטסגרם, היא נחשבת בעצמה לאימפריה. זה הזמן להזכיר שהיא הייתה מוכרת בחנות של "גוצ'י" כשהפנומן הכיר אותה. זאת בדיוק הסיבה מדוע כל כך מעניין לעקוב אחרי סיפור הסינדרלה שלה ולהראות כיצד מערכת היחסים שלה הפכה אותה לאחת הנשים המפורסמות והעשירות בעולם. כנראה שהמיקרופון שם עליה באופן רשמי את אור הזרקורים. אהבתם?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי