"כריסטיאנו רונאלדו צפוי להישאר ביובנטוס, אך קייזה יהיה המנהיג"

שבוע לפתיחת האימונים, CR7 כתב באינסטגרם: "יום ההחלטה". הוא אמור להישאר בביאנקונרי לאור עלויותיו הגבוהות, אלא שלפי "GOAL" אלוף אירופה הטרי יוביל את ההתקפה של אלגרי. וגם: גבריאל ז'סוס לוחץ להצטרף

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

נבחרת איטליה הצליחה להפתיע בגדול כשזכתה בצורה כה מרשימה ביורו 2020 והשיבה לעצמה את תואר אלופת אירופה, אבל בהחלט אפשר לומר שמעל כולם נצץ פדריקו קייזה. בן 23 בלבד הקשר שהושאל מפיורנטינה ליובנטוס באוקטובר לפני פחות משנה עם חובת רכישה ועל אף שהוא משתף פעולה בחלק הקדמי עם כריסטיאנו רונאלדו, אל תתפלאו אם הוא יהיה המנהיג של הביאנקונרי בעונה הבאה והלאה תחת המאמן מסימיליאנו אלגרי, כפי שנכתב באתר "גול".

קייזה, שקבוצות רבות היו שמחות לצרפו, ביניהן צ'לסי שנטען כי הציעה עבורו כ-100 מיליון יורו השבוע ונדחתה, "לא יימכר בשום סכום" לפי גורמים בביאנקונרי שצוטטו השבוע. הוא הושאל מפיורנטינה לשנתיים תמורת כ-10 מיליון יורו, אלא שלגברת הזקנה חובת רכישה שתעשיר את קופת הסגולים מפירנצה ב-40 מיליון יורו נוספים.

באיטליה הייתה לא מעט ביקורת על עסקת קייזה עד לא מזמן, אפילו קשר העבר קלאודיו מרקיזיו טען שיובנטוס שילמה עבורו הרבה יותר מדי – העסקה בסופו של דבר תעלה לה כ-60 מיליון יורו בסך הכל כולל משתנים ובונוסים – אבל בפועל קייזה גם בעונה החולפת היה מי שסחב את התקפת יובנטוס ואיפשר לכריסטיאנו רונאלדו רק לשים את הרגל המסיימת כדי שהכדור ימצא את הרשת.

פדריקו קייזה וכריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

לכן, ביובנטוס היו רחוקים מלהיות מופתעים מזריחתו של קייזה ביורו האחרון: "אם זה היה שוק העברות רגיל, כנראה שכריסטיאנו רונאלדו לא היה נשאר", נכתב ב"גול", בהמשך לידיעות רבות שפורסמו בשבועות האחרונים ולפיהן הביאנקונרי ישמחו להיפטר מ-CR7 בשל עלויותיו הגבוהות.

כמו יובנטוס, גם האקסיות ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד וכן פריז סן ז'רמן, להן הוצע כריסטיאנו רונאלדו, סירבו לשלם את שכרו בגובה 31 מיליון יורו לעונה. כריסטיאנו רונאלדו העלה היום באינסטגרם פוסט בו כתב "יום ההחלטה", אך ב"גאזטה דלו פורסם" פורסם שיישאר ביובנטוס ואיתה ייצא למחנה האימונים בעוד שבוע בדיוק (25.7).

בנוסף לכל, ב"ספורטס אילוסטרייטד" פורסם היום על מו"מ בין יובנטוס למנצ'סטר סיטי על העברת החלוץ גבריאל ז'סוס, כשהפרט המעניין הוא שדווקא הברזילאי דוחף לביצוע העסקה. מנצ'סטר סיטי רוצה עבורו כ-60 מיליון יורו, אולם ברור שיובנטוס לא תשלם סכום כזה ולכל היותר תציע את שאילתו לעונה עם אופציית רכישה בסיומה, כפי שעשתה עם אלברו מוראטה שהשאלתו תסתיים בקיץ 2022.

מי שבאיטליה די משוכנעים שיצטרך ליובנטוס בקרוב הוא הקשר מנואל לוקאטלי, שבימים האחרונים מתנהל מו"מ להעברתו מססואולו. גם לוקאטלי, כמו קייזה, נחחשב לאחד השחקנים היותר מפתיעים של יורו 2020 והביאנקונרי פועלים לחזק את הסגל באלוף אירופה נוסף. מי שמקשה על השלמת העסקה היא דווקא ארסנל, שמנסה לפתות את קבוצתו בהצעה גבוהה יותר.

גבריאל ז'סוס | Alex Livesey – Danehouse/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי