עכשיו זה רשמי: אוהד בוזגלו ניהל רומן סוער ב"הישרדות VIP"

אוהד בוזגלו | אור גפן

המודח הטרי אישר כי היה לו משהו עם אחת השורדות, הבהיר כי לא היה מנסה לתקן את הזוגיות עם פאני והודה שהוא רוצה לחזור לאמן כדורגל. לירון שרון עם הפרטים המלאים על השורד שלא מפסיק לספק כותרות

(גודל טקסט)

אחרי שירה חצים לכל עבר ונתן את הפרשנות שלו, אוהד בוזגלו לא נרגע וממשיך לספק ל-144 אלף העוקבים שלו באינסטגרם תוכן בלתי פוסק. כדורגלן העבר בן ה-39 ענה על שאלות בסגנון אמת/שקר וחשף הרבה מאד פרטים מעניינים לגביו. הראשון הוא כמובן בנוגע לחיי האהבה שלו על האי. העוקבים שאלו "היה לך משהו עם אחת השורדות על האי?" ובוזגלו לא היסס וענה "אמת".

עוד לפני עליית העונה, שמועות על רומנים עם אלה אייבינדר ומעיין אשכנזי רצו חזק בגזרתו של השורד שהודח משבט אפולאקי וכיום כבר אפשר להסיק מה היה שם. לאחר שהצהיר לא פעם שהייתה בינו ובין אלה "משיכה מיידית" ולאור העובדה ששמרה לו אמונים ואילו אשכנזי בחרה להדיח אותו, סביר להניח שהרומן שניהל על האי היה עם אלה. השניים נשארו עד היום בקשר חברי מצויין והיא אפילו מגיעה לקידוש אצל משפחת בוזגלו בשישי. המדור היה שמח לשמוע על רומן שמתפתח לקשר זוגי, אך אוהד עדיין מעדיף לשמור על אורח החיים הליברלי שלו ולא להתחייב.

לא היה מנסה לתקן את הזוגיות עם פאני. אוהד בוזגלו
לא היה מנסה לתקן את הזוגיות עם פאני. אוהד בוזגלו | מסך, אינסטגרם

בוזגלו נשאל שאלות סופר חושפניות, כמו למשל אם היה אי פעם עם גבר ("שקר"), אם הוא סטרייט ("אמת"), אם הוא נמשך לליה או אודליה השורדות משבט ליבולן ("השיב באייקון של לא יודע") ואם היה בעברו עם מפורסמת ("אמת").

אוהד התייחס גם לחזרה אפשרית לכדורגל והבהיר שהוא היה שמח לשוב לאמן. חוץ מזה הוא גם הפתיע כשעמה על השאלות הבאות: "בדיעבד היית מנסה לתקן את הזוגיות שלך ושל פאני" ("שקר"), "האם מייקל לואיס ניצח בהישרדות?" ("אולי") ו'שאלת השאלות' "האם כמעט רבת מכות עם זוהר?" ("שקר)".

מאשר את השמועות. אוהד בוזגלו
מאשר את השמועות. אוהד בוזגלו | מסך, אינסטגרם
רוצה לחזור לאמן. אוהד בוזגלו
רוצה לחזור לאמן. אוהד בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי