לראשונה מאז הבגידה בוונדה נארה: מאורו איקרדי דיבר על הכל

מאורו איקרדי עם וונדה נארה | אינסטגרם

חלוץ אינטר ונבחרת ארגנטינה הפתיע את אשתו בריאיון טלוויזיוני והתייחס בפעם הראשונה לבגידה בה עם השחקנית והדוגמנית צ'ינה סוארס: "עשיתי טעות גדולה, התחתנתי צעיר". כיצד היא הגיבה?

(גודל טקסט)

חודש וחצי אחרי שערוריית הבגידה, שחקנה של פריז סן ז'רמן, מאורו איקרדי שעורר סערה שסוקרה בהרחבה בכל העולם, שבר שתיקה ודיבר בפעם הראשונה בטלוויזיה על הבגידה שלו באשתו והסוכנת שלו, וונדה איקרדי.

איקרדי הוסיף חטא על פשע כאשר בגדה בוונדה עם השחקנית/דוגמנית הארגנטינאית צ'ינה סוארס, אותה אשתו מכירה היטב, אך בריאיון ראשון בנושא הודה: "זו הייתה טעות גדולה". חוסר הנאמנות של החלוץ מאחורי גבה של וונדה נתנו לנו ולתקשורת העולמית כותרות במשך שבועות, אלא שהייתה זו דווקא וונדה שבפוסט באינסטגרם ובריאיון שהעניקה הרגיעה את הרוחות. כעת הגיע תורו של החלוץ.

בדומה לאשתו, גם מאורו איקרדי נחשף בהפתעה בתוכנית האירוח של המגישה הארגנטינאית סוסאנה חימנס המשודרת ב-Paramount+. הכדורגלן נקרא להיכנס ולשבת לצידה של אשתו לקראת סוף הראיון שלה ואמר: "היו ימים עצובים מאד, אבל אני חושב שזה מאחורינו.

מאורו איקרדי, וונדה נארה
מאורו איקרדי, וונדה נארה | מסך, אינסטגרם

"כל מה שקרה החודש הצלחנו לפתור בצורה הטובה ביותר ביחד", המשיך מאורו, "האהבה שיש לי לוונדה ידועה לכולם. כפי שהיא אמרה, התחתנתי צעיר מאוד, כשהייתי בן 20 או 21, והיא הייתה האהבה שלי לחיים. כמוה, גם אני מאוד מיושן, אבל אני חושב שעשיתי טעות גדולה ולשמחתי והצלחנו לפתור אותה", התוודה החלוץ.

תגובתה של וונדה נארה לדברי בעלה הייתה מיידית: "אם אני הייתי טועה ככה, מאורו לא היה סולח לי. גיליתי הכל, ואם הצלחנו לבנות את הקשר הזה מחדש, זה רק בגלל שהוא סיפר לי הכל והחלטנו להתגבר על זה ולהישאר יחד".

במהלך הימים הראשונים של סערת הבגידה בתקשורת הארגנטינאית דיברו על האפשרות שאיקרדי יעזוב את פ.ס.ז' ואפילו יודיע על פרישה במקרה שאשתו לא תסלח לו. צריך לזכור שהחלוץ החמיץ יותר מאימון אחד וגם משחק רשמי, שכן בעיותיו האישיות מנעו ממנו לתפקד ולהציג את יכולותיו על המגרש. הכדורגלן רצה להבהיר את ההתעסקות בנושא וחתם: "אני חושב שזו תהיה הפעם האחרונה שמדברים על זה. אני מבין שאלו היו השאלות שהיה צריך לשאול, אבל זה לא הכיוון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי