אחרי השמועות: "ההצהרה" החד משמעית של עומר ואור אצילי

אור ועומר אצילי | אינסטגרם

משבר ביחסים? אחרי שחגגו יחד בערב גיבוש של מכבי חיפה, אשתו של מלך שערי ליגת העל הגיעה לדחוף את הירוקים מול הפועל נוף הגליל והשניים שידרו עסקים כרגיל. לירון שרון עם הפרטים המלאים מסמי עופר

(גודל טקסט)

כשבוע וחצי לאחר שזיהינו את עומר ואור אצילי חוגגים יחדיו בערב הגיבוש של מכבי חיפה, אתמול (שבת) קיבלנו הוכחה נוספת לכך שהשניים התגברו על המשבר, אם בכלל היה כזה. על אף פציעתו של הכוכב, שעודד את חבריו ואף העביר מסר לאוהדים לפני ההתמודדות, אשתו הגיעה עם ילדיהם לצפות בירוקים, שסיימו ב-1:1 מאכזב באצטדיון סמי עופר נגד הפועל נוף הגליל.

כזכור, בחודש שעבר שצצו לא מעט שמועות – שהתבססו על כך שאור מחקה את כל התמונות שהעלתה לאינסטגרם מאז שעומר הצטרף למכבי חיפה – שטענו שהשניים חווים משבר לא פשוט.

חוץ מהפוסטים שהסירה, אור לא הייתה פעילה ברשת החברתית ונעדרה ממספר אירועים של הקבוצה. בנוסף, מאז שישרו ההדורים ואור סלחה לבעלה על מעורבותו ב"פרשת הכדורגלנים והקטינות", היא שיתפה מספר פוסטים ואף נהגה לפרגן לעומר אצלה בסטורי, אך כשעשה היסטוריה וכבש רביעייה, היא לא שיתפה דבר. אחרי כל זאת, משפחת אצילי ממשיכה להדוף את השמועות ומשדרת עסקים כרגיל. גברת אצילי שיתפה בסטורי שלה תמונה של בנה מהאיצטדיון עם ילדיו של בן שהר וחזרה לתת בראש באימונים שהיא כל כך אוהבת. סוף טוב הכל טוב?

אור אצילי בסמי עופר
אור אצילי בסמי עופר | אלבום פרטי
הילדים נהנו מהחגיגה
הילדים נהנו מהחגיגה | מסך אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי