"בקרוב": מסתמנת הפתעה גדולה מכיוונו של עומר אצילי

עומר אצילי
עומר אצילי | מאור אלקסלסי

שוברים שתיקה? כוכב מכבי חיפה, אשתו אור וסוכניו רונן וגלעד קצב, נפגשו במרכז הארץ עם בעלי סוכנות "ADD", ירון ליכנטשיין, שהעלה סטורי שאולי מלמד כי השניים יככבו בקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

האם משפחת אצילי עומדת לככב בקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם, בסדרה חדשה או אולי בכלל בריאיון נדיר ומשותף? לא מן הנמנע שכן. אתמול (שני) נערך במרכז הארץ מפגש פסגה, שכלל את עומר אצילי ואשתו אור, סוכניו רונן וגלעד קצב, וכן את הבעלים של סוכנות "ADD", ירון ליכנשטיין, שדאג לתעד תמונה מהארוחה המשותפת והעלה לאינסטגרם סטורי מסקרן שעורר תהיות.

ליכטנשטיין פירסם תמונה של החמישייה ועורר הרבה עניין כשכתב: "בקרוב", מה שאולי מלמד על משהו חדש ומעניין שצפוי לצאת לפועל בקרוב בהשתתפות אחד או יותר מבני משפחת אצילי.

הסטורי המסקרן של ליכטנשטיין
הסטורי המסקרן של ליכטנשטיין | מסך, אינסטגרם

מעבר להיותו השחקן הטוב בישראל ומלך שערי הליגה, שמו של אצילי עלה לאחרונה לכותרות גם בשל שמועות על משבר בזוגיות עם אשתו, אור, אך השניים הפריכו זאת באמצעות הרשתות ולאחרונה נראה כי היחסים ביניהם תקינים. כידוע, בגלל פרשת "הכדורגלנים והקטינת", בה היה מעורב לצד דור מיכה, אצילי לא התראיין מאז שחתם במכבי חיפה לפני למעלה משנה.

ליכטנשטיין ואשתו הדס מוזס הם הבעלים "ADD", סוכנות שחקנים ישראלים המייצגת שחקנים, מגישים, כותבים, במאים ויצרני תוכן בישראל ובעולם. בנוסף, משמשת הסוכנות כיצרנית תוכן בעצמה.

עומר אצילי וסוכנו רונן קצב
עומר אצילי וסוכנו רונן קצב | מסך, אינסטגרם
עומר אצילי, גלעד קצב
עומר אצילי, גלעד קצב | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי