האקסית של כוכב הנבחרת נכנסה ל"אח הגדול": "אני מעדיפה שחומים"

דיאן שוורץ
דיאן שוורץ | מיכה לובטון

דיאן שוורץ, בת הזוג לשעבר של אקס מכבי תל אביב, נכנסה לבית הכי מפורסם במדינה על תקן הדוגמנית הרווקה. האם היא מתחילה עם גברים, מה חשוב לה בבן זוג ואיך היא עם אנשים חדשים? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

כפי שסיפרנו לכם, האקסית של דור פרץ נכנסה אמש (שלישי) לבית "האח הגדול" והיא תככב בתקופה הקרובה על המסך מול כל המדינה. העונה החדשה של הריאליטי של רשת 13 שיגרה את יריית הפתיחה שלה והדיירת השלישית שנכנסה לבית הייתה דיאן שוורץ בת ה-23 מקריית גת, שנכנסה על תקן הדוגמנית שהיא גם, איך לא, רווקה. 

"חוצפן, איזו דוגמנית בראשית דרכה? כבר חמש שנים שאני מדגמנת והכי כיף לי בעולם בעבודה. כל היום חברות וצחוקים, בסופו של דבר זה חשוב", כך אמרה מי שהייתה צמודה לקשרה של ונציה בקיץ שעבר בתעודת הזהות שלה עם האח הגדול בביטחון מלא. אשת הכדורגלן לשעבר גם נשאלה אם היא מתחילה עם גברים והשיבה: "ברור. חד משמעית. עושה עוקב וכמה לייקים וכן זה נקרא להתחיל בשנת 2022". 

עוד שאל האח את הדוגמנית הרווקה מה חשוב לה שיהיה בגבר שלה: "נתחיל מהפנימי, שיהיה חכם, איש שיחה, שיהיה על מה לדבר איתו. חשוב שיהיה מצחיק, שיאהב חיות, שיאהב כלבים".

בנוגע לחיצוניות לא היססה לשתף את טעמה: "שיהיה גבוה אבל לא חייב, שיהיה עם גוף טוב אבל גם כרס עובד, ואני אוהבת שחומים אבל גם בהירים תופס". אי אפשר להתעלם מהעובדה שכל האופציות הראשונות הן תיאור מדוייק של האקס הכדורגלן, לא? 

בנות מפרגנות לך? "מי שיש לה ביטחון תפרגן לי ומי שיש לה חוסר ביטחון עצמי לא תפרגן לי וישרוף לה וזה בסדר כי זו בעיה שלה". 

איך את עם אנשים חדשים? "הכל בפנים, הכל בפנים. שום דבר מאחורי הגב, וגם אם מאחורי הגב אז כבר אמרתי את זה בפנים".

כזכור, פרץ כבר המשיך הלאה בחייו. כפי שסיפרנו לכם בחודש אפריל האחרון, לקשר מכבי תל אביב לשעבר יש כבר בת זוג חדשה: הדוגמנית בת ה-25 דנה צבאג, שחשפה בסטורי באינסטגרם את הזוגיות שלה עם הליגיונר שסיים עונת בכורה לא ממש מוצלחת בוונציה האיטלקית. לחתונה של אלי דסה בשבוע שעבר הם כבר הגיעו יחד והציגו זוגיות פוטוגנית במיוחד.

עוד באותו נושא: דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי