מה עובר עליה? וונדה איקרדי צינזרה את התמונה, אבל רואים כמעט הכל

וונדה נארה איקרדי
וונדה נארה איקרדי | מסך, אינסטגרם

בעיצומה של אחת התקופות המורכבות בחייה, אשתו של חלוץ פריז סן ז'רמן ממשיכה לעורר פרובוקציות, אלא שהפעם נראה שהתמונה שהיא העלתה נועזת מידי. כן, אפילו בשבילה

(גודל טקסט)

מה עובר על וונדה איקרדי? עשרה חודשים חלפו מאז התפוצצה פרשת הבגידה של בעלה מאורו, שכזכור דווח כי בגד בה עם השחקנית הארגנטינאית צ'יינה סווארס, ומאז עברו עליה לא מעט דברים: ריאיון פומבי בו הצהירה שהיא סולחת לו, מיליוני עוקבים חדשים שדורשים תשובות לשאלות ורק לאחרונה שמועות על כך שהחליטה בסופו של דבר להתגרש מהחלוץ ואפילו פרשייה חדשה שצצה בשבוע שעבר ובה מואשמת אשת הכדורגלן בכך שהיא יוצאת כבר מספר חודשים עם כדורגלן אחר.  אם לא די בכל זה, לאחרונה היא נתפסה טופלס כשהיא בלי חולצה וזאת אחרי חופשה פרובוקטיבית וסעוערת במיוחד באיביזה.

צינזרה, אבל רואים הכל. וונדה איקרדי
צינזרה, אבל רואים הכל. וונדה איקרדי | מסך, אינסטגרם

האם כל תרחישי הטלנובלה שמילאו את חיה גרמו לוונדה "לאבד את זה"? מאז ומתמיד היא כידוע הייתה פרובוקטיבית אלא שלאחרונה היא חושפת תמונות ומצטלמת כמו שלא הצטלמה בעבר. לראייה, התמונה ששיתפה בסוף השבוע בחשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים לא פחות מ-13.6 מיליון אנשים. וונדה העלתה תמונה ממילאנו, אחד המקומות האהובים עליה בעולם, לו היא קוראת "הבית שלי", והעלתה לרשת החברתית את עצמה עם חזייה ותחתונים שקופים לחלוטין. 

למרות הצינזור, הפטמה שלה חשופה כמעט לחלוטין והעוקבים לא היו יכולים שלא לשים לב. מבין אלפי התגובות האוהדות, היו כאלו שלא אהבו וכתבו: "יש לך חמישה ילדים ואת מצטלמת בצורה מבישה", "מעניין אם  גם בעוד עשור כשהילדים שלך יגדלו, תמשיכי לחשוף כך את החזה". בזמן שהרבה תוהים ומנסים להבין מדוע אשת הכדורגלן שוברת את כל שיאי הפרובוקציה, אנחנו במדור נעיד שהיא תמיד הייתה ככה, עוד מאז הימים שהייתה נשואה למקסי לופז לפני שהסעירה את עולם הכדורגל וניהלה רומן עם חברו הטוב, בעלה הנוכחי, איקרדי. אבל הפעם, כאמור, זה נועז מידי, אפילו בשבילה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי