"אין לך טיפה של כבוד?": וונדה איקרדי פותחת חזית בצעד חריג

וונדה ומאורו איקרדי | צילום: אינסטגרם

לאחר הפרידה המתוקשרת ממאורו וחשיפת הסעיף המיוחד, אשת הכדורגלן יצרה סערה חדשה עם החלטה מפתיעה שקיבלה, והתגובות בהתאם: "תחזרי לבעלך ותפסיקי עם השטוית"

(גודל טקסט)

הידיעה האחרונה שהגיעה אלינו מגזרת הזוג וונדה ומאורו איקרדי הייתה בשבוע שעבר, כשסיפרנו לכם שלמרות הדיווחים שהשניים נפרדו, חלוצה של גלאטסראיי לא מפסיק להתחנף. הארגנטינאי בן ה-29 ניסה לשדר עסקים כרגיל כששיתף תמונה שלו ושל אשתו וצירף לב. בנוסף לכך, העלה סטורי עם הילדות וכתב עד כמה הם מתגעגעים לוונדה בזמן שהיא עובדת בארגנטינה והם נמצאים באיסטנבול. למעשה, איקרדי עשה הכל כדי להציג למיליוני העוקבים שהכל בסדר ביניהם.

כפי שכבר סיפרנו לכם, מעבר לים דיווחו כי איקרדי חתם על חוזה שאומר שבמידה ויבגוד בוונדה שוב, כל ההון שלו יעבור אליה. זו גם עשויה להיות הסיבה להתנהגותו – "הפחד", כביכול, ממצב שבו הוא יישאר ללא כלום. מקורבים לזוג המפורסם סיפרו לתקשורת הארגנטינאית שהם ביחד ושמדובר ב"שמועות שקריות", אבל הוידאו האחרון ששיתפה אשת הכדורגלן בת ה-35 בחשבון האינסטגרם שלה טרף את הקלפים. L-Gante, הראפר הארגנטינאי בן ה-23 איתו דווח כי וונדה החלה רומן, מככב לצידה בקמפיין למותג בגדי הספורט שלה!!!

כן כן, גברת איקרדי בחרה באופן תמוה במישהו שהיא, כביכול, מנהלת איתו מערכת יחסים שהחלה לפני מספר שבועות כאשר הכירו במסיבה. מיליוני העוקבים ברשת לא האמינו שהיא "שמה פס" בצורה כל כך ברורה על בעלה "ומעיזה" לבחור ב- L-Gante לככב לצידה. היא שיתפה את הוידאו אצלה בחשבון ובמקביל גם הוא הגיב לתמונה משותפת עם הכיתוב "איתה". העוקבים לא נשארו אדישים ואלפים הגיבו: "מה עם מאורו??!", שאל אחד הגולשים, "אתם זוג חדש???", התעניין מגיב נוסף, "מחכים לתגובה של איקרדי על הדבר הזה", נכתב גם כן. היו גם שהפגינו יותר תוקפניות, בפנייה ישירה לוונדה: "אין לך טיפה של כבוד?".

אחת העוקבות זכתה להרבה לייקים ושיתופים כשכתבה את הדברים הבאים וסיכמה את העניין: "וונדה, תחזרי לבעלך, הוא איתך ועם הילדים ושם נמצא האושר האמיתי, תפסיקי עם השטויות". הכדורגלן, כאמור, לא הגיב לפרסום הקמפיין של אשתו ושל הראפר הצעיר, אך אנחנו בטוחים שהוא לא יישאר לשתוק עוד הרבה זמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי