אחרי ש"גבר" על ממפיס דפאי: בן הזוג של שחר חיון בשיתוף פעולה עם פריז סן ז'רמן

שחר חיון | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית הישראלית, אשר סירבה בשנה האחרונה לשחקן נבחרת הולנד, שוב מקושרת לעולם הכדורגל. הפעם מדובר בבן זוגה, און רפאלי, שהצטלם לקמפיין עבור רשת "קסטרו" בשיתוף מועדון הפאר הצרפתי, ואף לקח חלק באימון מיוחד תחת הדרכתו של שייע פייגנבוים

(גודל טקסט)

עשרה חודשים בדיוק חלפו מאז שסיפרנו לכם על שחר חיון (22), הישראלית שסיחררה את כוכב ברצלונה ממפיס דפאי. חיון הצליחה לגרום לכדורגלן ההולנדי בן ה-28 ללכת שבי אחריה, כאשר הוא הגיב לה על תמונות באינסטגרם ואף שלח הודעות בצ'אט הפרטי. מאז, הדוגמנית הישראלית נתפסה חזק וכבר מספר חודשים נמצאת בזוגיות עם אחיה הצעיר של בר רפאלי, הדוגמן/שחקן און רפאלי (25). כעת, בן הזוג הנוכחי שלה נתפס באימון כדורגל עם לא אחר מאשר המאמן האגדי, שייע פייגנבוים. 

שחר חיון מאוהבת | אינסטגרם

רפאלי הוא אחד משלושת הפרזנטורים של "קסטרו", ביחד עם הזמר רביב כנר והשחקן אימרי ביטון. לרגל השקת קולקציית קפסולה בשיתוף פריז סן ז'רמן, קבוצת הכדורגל הצרפתית הנחשבת לאחת הקבוצות הטובות בעולם, העביר להם פייגנבוים אימון כדורגל מיוחד. הקולקציה המדוברת היא לגברים ובקרוב תצא גם לילדים בלוק 'STREET WEAR' ספורטיבי, מעוטרות בלוגו של הקבוצה על כל פריטיה. את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות קסטרו ובאתר. אגב, לרפאלי מאוד מחמיא הרקע של המגרש – כרגע, נראה שזה הכי קרוב ששחר תגיע לעולם הכדורגל. 

אימון הכדורגל של "קסטרו" | (צילום קסטרו: שרבן לופו)
אימון הכדורגל של "קסטרו" | (צילום קסטרו: שרבן לופו)
אימון הכדורגל של "קסטרו" | (צילום קסטרו: שרבן לופו)

"האינסטגרם שלי מפוצץ בהודעות מכדורגלנים מהעולם. אני כבר לא עונה, זה לא מעניין אותי", סיפרה חיון בזמנו למדור. בנוסף, שיתפה בדיוק מדוע לא התעניינה בהודעות שקיבלה מכוכבה של ברצלונה: "הוא שלח הודעות בפרטי, וזה מאוד מחמיא לי, אבל אני לא אצא עם מישהו שהוא לא יהודי". שחר ואון הפכו בחודשים האחרונים לאחד הזוגות האהובים בביצה המקומית, ובין היתר הם דואגים לתעד אחד את השנייה בסטורי במהלך הבילויים שלהם, כל זאת מול מאות אלפי העוקבים. הדוגמנית/שחקנית הצעירה כבר הספיקה לככב אפילו אצל אמא ציפי רפאלי בסטורי. אז ממפיס, אנחנו מצטערים – שחר היפה כנראה כבר לא תצא איתך, אך בהחלט מוזמן לחפש לך ישראלית אחרת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי