רפאל נדאל בספק לאליפות אוסטרליה: "לא בטוח בשום דבר כרגע"

play
עולם הטניס מחזיק אצבעות. נדאל | אימג'בנק GettyImages, Chris Hyde
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1 06:08

השור ממאיורקה הפסיד לג'ורדן תומפסון ושוב נפגע ברגלו השמאלית: "זו הולכת להיות שנה קשה עבור הגוף שלי, אצטרך לקבל כל דבר שיגיע"

(גודל טקסט)

הקאמבק של רפאל נדאל לסבב אמור היה להגיע לשיאו עם הגרנד סלאם הראשון של השנה – אליפות אוסטרליה – אולם אמש (שישי), בטורניר החזרה שלו, הפסיד השור ממאיורקה ברבע גמר בריסביין לג'ורדן תומפסון המקומי, והודה כי הוא לא משוכנע שיהיה כשיר למלבורן.

"נראה איך אתעורר אחרי המשחק", אמר נדאל. "זו הולכת להיות שנה קשה לגוף שלי, להתחרות בטורנירים ברמות הגבוהות. כשדברים קשים יותר, אתה לא יודע איך הגוף שלך הולך להגיב. הגישה שלי לא השתנתה, אבל אני צריך לקבל כל דבר שיגיע".

נדאל, ששב לסגל לראשונה מאז אליפות אוסטרליה של 2023, הוסיף וסיפר: "עד בריסביין, לא שיחקתי זמן רב. אני מקווה שאצליח להתאמן בשבוע הבא ולשחק באליפות אוסטרליה, אבל אני לא בטוח בשום בדבר ב-100 אחוז כרגע".

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי
עולם הטניס מחזיק אצבעות. נדאל | אימג'בנק GettyImages, Chris Hyde

הספרדי נזקק אמש לפסק זמן וטיפול רפואי ברגלו השמאלית, אך לא מדובר בפציעה זהה לזו שהותירה אותו מחוץ לסבב למשך שנה: "זה לא אותו דבר. הפעם הרגשתי יותר את השריר, ופחות את הגיד. הרגשתי שהשריר שלי עייף. אני רוצה להיות זהיר. בעולם מושלם, השריר מתאושש אחרי כמה ימים. המטרה שלי היא להיות תחרותי בעוד כמה חודשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי