"נובאק ג'וקוביץ' ברמה משוגעת. הוא יכול לעשות הכל כרגע"

play
בדרך הנכונה. ג'וקוביץ' | רויטרס
תקציר: קרלוס אלקראס גבר ען נובאק ג'וקוביץ' במשחק ראווה בסעודיה 02:47

מקנרו התלהב אחרי הניצחון הקשה של המדורג 1 על פריץ ברבע הגמר: "הרעב שלו בגיל 36 - מטורף". הסרבי הודה כי סבל, גם מאמנו חשש

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' נתקל היום (שלישי) בקשיים בלתי צפויים ברבע גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. המדורג 1 לא הצליח לנצל את 15 (!) אפשרויות השבירה הראשונה שלו מול טיילור פריץ, עד שפרץ את השכר והאריך את רצף הניצחונות שלו בגרנד סלאם הראשון של השנה ל-33 במספר (שווה ערך לשיא אותו קבעה מוניקה סלש בשעתה).

"סבלתי הרבה בשתי המערכות הראשונות", הודה הסרבי אחרי ה-6:7 (3), 6:4, 2:6, 3:6, במשחק שארך 3:45 שעות. "היה טניס ברמה גבוהה. טיילור הגיש היטב וחנק אותי מהקו האחורי. בסופו של דבר, הגשתי את השבירה ברגעים החשובים ביותר, במערכה השלישית והרביעית. העברתי הילוך באמצע המערכה השלישית, עד הסיום".

המערכה הראשונה ארכה לבדה 84 דקות. מאמנו של ג'וקוביץ' בוריס בקר צפה מהצד, והודה כי חשש אחרי ההפסד בסט השני: "פחדתי, בפעם הראשונה כי היה נדמה שנובאק במצב לא טוב, גם פיזית. הוא התנשף הרבה. אבל ב-10 הדקות שטיילור היה בחדר ההלבשה, נולה התאושש. אחרי השבירה הראשונה, ידעתי שינצח".

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'
בדרך הנכונה. ג'וקוביץ' | רויטרס

טניסאי העבר האגדי ג'ון מקנרו המשיך להתמוגג מיכולתו של ג'וקוביץ' להתעלות, גם בגיל 36: "גם כשהוא היה על 0 מ-15 באפשרויות שבירה, הוא לא הפסיק ללחוץ. הוא יכול לעשות הכל, פשוט הכל כרגע. זה מדהים לראות בחור בן 36 שכל כך רוצה את זה. הרכב שלו מדהים. אני יודע מה זה עושה לגוף, לשחק ברמה כל כך גבוהה. הוא ברמה משוגעת. זה מטורף".

טים הנמן הוסיף ואמר ל"יורוספורט": "זה היה קרב גדול. נובאק ינשום לרווחה, אבל כבר ראינו אותו מנצח משחקים כאלה במלבורן. הוא תמיד מוצא דרכים להשלים את המשימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי