סרינה וויליאמס הודיעה: "לא אשתתף במשחקים האולימפיים"

סרינה וויליאמס | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

האמריקאית שמצטרפת לנדאל ברשימת הנעדרים מהמשחקים סירבה להסביר מדוע החליטה שלא להגיע לטוקיו. פדרר יחליט אם להשתתף באולימפיאדה רק אחרי ווימבלדון

(גודל טקסט)

בעוד היא מתכוננת לפתיחה של ווימבלדון, סרינה וויליאמס הודיעה היום (ראשון) כי היא מוותרת על ההשתתפות במשחקים האולימפיים שיצאו לדרך בטוקיו בחודש הבא. האמריקאית בת ה-39 סירבה להתייחס לסיבות שגרמו לה לקבל את ההחלטה, אך היא כן אמרה שבעבר האולימפיאדה הייתה "דבר נהדר עבורי". וויליאמס זכתה במדליית זהב ביחידים באולימפיאדת 2012, בעוד בזוגות היא זכתה בזהב ב-2000,2008 ו-2012.

כידוע, המשחקים האולימפיים השנה ייערכו בצל הקורונה, כאשר מגבלות רבות יוטלו על הספורטאים כדי למנוע כמה שאפשר את חדירת הנגיף לתחרויות. אחת מההגבלות במהלך השהייה ביפן היא שהספורטאים לא יוכלו לשהות יחד עם בני המשפחה שלהן, והמשמעות היא שוויליאמס הייתה צריכה להיפרד מבתה בת השלוש במהלך המשחקים.

סרינה, שתנסה לזכות בגרנד סלאם ה-24 בקריירה ולהשתוות למרגרט קורט בפסגת טבלת הזכיות, היא לא השם הבכיר הראשון שייעדר מהמשחקים האירופיים, לאחר שרפאל נדאל עשה זאת בשבוע שעבר. בנוסף, דומיניק תים הפצוע ייעדר מווימבלדון, כאשר השתתפותו בטוקיו תלויה בקצב ההחלמה שלו. בנוסף, ב"סקיי" מדווח כי רוג'ר פדרר יחליט אם להשתתף באולימפיאדה רק לאחר טורניר ווימבלדון. כזכור, השוויצרי שיחגוג את יום הולדתו ה-40 באוגוסט פרש בחודש שעבר מהרולאן גארוס בשלב שמינית הגמר.

רוג'ר פדרר. ישתתף באולימפיאדה? | Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי