רוג'ר פדרר הודיע: "לא אשתתף במשחקים האולימפיים"

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | TPN / Contributor

השוויצרי הלך בדרכו של נדאל וייעדר מהמשחקים בטוקיו בעקבות נסיגה במצב הברך שלו: "מאוד מאוכזב, זה כבוד ופסגה בקריירה לייצג את המדינה. התחלתי בשיקום בתקווה לחזור בהמשך הקיץ"

(גודל טקסט)

אחרי שרפאל נדאל הודיע על פרישה מהמשחקים האולמיפיים שיפתחו בשבוע הבא בטוקיו, כעת גם יריבו המיתולוגי, רוג'ר פדרר, הולך בדרכו. השוויצרי הוותיק פרסם היום (שלישי) הודעה ברשתות החברתיות בה הוא מודיע כי הוא לא ישתתף במשחקים ביפן, ובכך הוא יפסיד ככל הנראה את ההזדמנות האחרונה שלו בקריירה לזכות במדליית זהב אולימפית בטניס ליחידים.

"במהלך עונת הדשא, לצערי חוויתי נסיגה במצב הברך, והשלמתי עם כך שאני צריך לפרוש מהאולימפיאדה בטוקיו", סיפר פדרר, "אני מאוד מאוכזב, כי זה כבוד גדול ופסגה בקריירה בכל פעם שייצגתי את שווייץ. כבר התחלתי בשיקום בתקווה לחזור לטור בהמשך הקיץ. אני מאחל לכל המשלחת השוויצרית בהצלחה ואני אעודד אותה מרחוק".

מוקדם יותר החודש, השוויצרי סיים את דרכו בווימבלדון בשלב רבע הגמר לאחר שהובס 3:0 בידי הוברט הורקאש. עוד לפני כן, ברולאן גארוס, הוא הודיע על פרישה מהגרנד סלאם על אף שהעפיל לשמינית הגמר. פדרר, שברשותו 20 זכיות בגרנד סלאם, בדיוק כמו נדאל ונובאק ג'וקוביץ', זכה במדליית כסף באולימפיאדת לונדון 2012. ארבע שנים קודם לכן, בבייג'ינג, הוא זכה בזהב בזוגות יחד עם סטאן ואוורינקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי